اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

همه سرمایه‌گذاری دشمن در فتنه 88 با حماسه 9 دی بر باد رفت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه 9 دی همه سرمایه‌گذاری دشمن در فتنه 88 را بر باد داد.

همه سرمایه‌گذاری دشمن در فتنه 88 با حماسه 9 دی بر باد رفت
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی رهنما صبح امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های 9 دی‌ماه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: عاشورا بزرگ‌ترین درس آزادگی است و دشمنان موافق نیستند که به فرهنگ و نهضت عاشورا پرداخته شود چرا که حماسه‌ 9 دی نیز برگرفته از فرهنگ عاشورا است.
‌معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 9 دی ماه جوشش و رویش یک فرهنگ برای عزت خواهی و روز پیوند عاشورائی امام و امت، مقابله با نفاق و فتنه، نظام ستم، ظلم و استکبار بود.
رهنما گفت: مردم به صحنه آمدند تا از آرمان‌ها، ارزش‌ها و حماسه 22 خرداد ماه 88 حمایت کنند و سرمایه‌گذاری که دشمنان سال‌ها با کمک دست نشانده‌ها، مهره‌ها و ایادی داخلی خود انجام داده تا در فتنه 88 به نتیجه برسانند را با شکست مواجه سازند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دشمنان عزم مردم را در 9 دی دیدند که چگونه با افکار و طراحی‌ها و برنامه‌های دشمنان مقابله و از ارزش‌ها دفاع می‌کنند و به فرمان امامشان لبیک می‌گویند و ولایت را تنها نمی‌گذارند.
وی ابراز داشت:  اقتدار، عزت و عظمتی که امروز ایران اسلامی در دنیا دارد نتیجه و ثمره همین همبستگی و حضور مردمی در صحنه‌ها و عرصه‌های گوناگون است که یکی از آنها خلق حماسه 9 دی می‌باشد.        
‌به گفته رهنما، پایداری و مقاومت، بصیرت و هوشیاری مردم و حضور و مشارکت گسترده آنها همچون 9 دی ماه باعث شد تا امروز انقلاب اسلامی خواستگاه آزادگان و الگوی کشورها شود و آنها علیه نظام زور، قدرت و اسبتداد صف‌آرایی و طغیان کنند.
‌وی بیان داشت: مردم مسلمان و انقلابی ایران و به تبع آن مردم ولایتمدار این استان به‌طور شایسته‌ و مقتدرانه نشان دادند که به این جمله حضرت امام که فرمودند: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد" در عمل معتقد و پایبند هستند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول