اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

فتنه 88 جوابی جز 9 دی نداشت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در جامعه‌ای که زینت مجالس آن زیارت عاشوراست جایی برای فتنه و فتنه‌گران نیست، گفت: عشق به اباعبدالله و فرزندش مقام معظم رهبری باعث خلق حماسه‌ای دیگر مانند 9 دی شد و این فتنه‌ها جوابی جز 9 دی نداشت.

فتنه 88 جوابی جز 9 دی نداشت
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در همایش پاسداران عاشورایی سپاه عاشورا در آمفی تئاتر شهدای عاشورا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا داشته و دفاع مقدس نیز یکپارچه متصل به عاشورا بود، اظهار کرد: در جامعه‌ای که زینت مجالس آن زیارت عاشورا است جایی برای فتنه و فتنه‌گران نیست هر چند که آنها تمام توان اطلاعاتی و جاسوسی خود را برای آشفته کردن این کشور بکار بستند اما باز عشق به اباعبدالله و فرزندش مقام معظم رهبری باعث خلق حماسه‌ای دیگر مثل 9 دی شد که حقیقتا هم این فتنه‌ها جوابی جزو 9 دی نداشت.
وی افزود: یکی از کج فهمی‌های اصلی فتنه‌گران این بود که فکر می‌کردند می‌توانند مدل‌ها و رسم‌هایی که هم‌اکنون دیگر در غرب هم کاملا به بن بست رسیده در این کشور اسلامی پیاده کنند، غافل از اینکه مردم دنیا امروزه فهمیده‌اند که آن نسخه‌های کهنه به درد آنان نمی‌خورد و به دنبال یک فرمول و شیوه نوین زندگی هستند که این امر از بیداری و شعارهای آنان مشهود است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در همایش سرحلقه‌های صالحین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان گفت: امروزه دنیا از کشور ما الگوپذیری می‌کنند چرا که می‌دانند نظام اسلامی یک نظام سرمایه‌داری نیست و مسئولان نظام نیز انسان‌هایی پرهیزگار و ساده زیستند.
نقدی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به فرهنگیان گفت: تربیت انسان‌هایی پاک، فهیم و کاردان از مسئولیت‌های خطیر و سنگین فرهنگیان در کشور ماست که ما را در رفتن به سوی یک جامعه الگو بسیار یاری خواهد داد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول