اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

فتنه 88 از هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر بود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: سنگینی فتنه 88 از سنگینی هشت سال دفاع مقدس برای نظام بیشتر بود.

فتنه 88 از هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در پنجمین همایش سراسری سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس دشمن در قالب جنگ سخت برای براندازی نظام تلاش کرد و در هشت ماه روزگار فتنه نیز تلاش دشمن برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب جنگ نرم بود.
وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس فرصت ساخت و تجدید قوا وجود داشت، ولی در هشت ماه فتنه سنگینی آن برای نظام و رهبری بیش از دوران دفاع مقدس بود چرا که دارای ابعاد مختلف و سنگینی بود.
جهانبخش اضافه کرد: نیرنگ‌ها و حیله‌ها در ایام فتنه بیشتر و کار مبارزه سخت تر بود و فتنه 88 به عنوان جلوه جنگ نرم دشمن بود که 15سال دشمنان برای آن برنامه ریزی کرده بودند.
این مسئول با بیان اینکه بصیرت بخشی رهبر انقلاب حماسه 9 دی را رقم زد ابراز داشت: باید هوشیار باشیم که اگر روزی غفلت کنیم فتنه 88 قابل تکرار است، اما اگر بصیرت داشته باشیم بر این فتنه‌ها غلبه می‌کنیم.
وی با بیان اینکه سنگینی و غبار آلودی فتنه 88 موجب مردودی خواص شد یادآور شد: در فتنه 88، خواص انقلابی مردود و عبرت تاریخ شدند و آنانی موفق شدند که ولی فقیه را به عنوان شاخص شناختند.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت سازمان‌های مردم نهاد گفت: مشارکت و همکاری یک اصل است و انقلاب اسلامی ایران جلوه‌ای از مشارکت، اعتماد به مردم و اعتماد مردم به نظام است.
این مسئول با بیان اینکه سمن‌ها برای کمک به نظام آمده‌اند، بیان داشت: باید از این فرصت‌ها استفاده کرد و در مسیر تقویت سازمان‌های مردم نهاد گام برداریم. معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نگاه امام و رهبری و پیش‌بینی قانون‌گذاران بر مبنای دین و اخلاق، نقش و مشارکت مردم به عنوان ظرفیتی تصمیم ساز در کشور نمایان شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز گفت: سمن‌ها به عنوان بازوان نظام و ولایت عنصر مهمی در سازندگی و پیشرفت امنیتی، اجتماعی، سیاسی در کشور هستند.
وی بیان کرد: سمن‌ها نماد مشارکت مردم در سطوح مختلف اجتماعی با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل هستند.
معاون استاندار بوشهر با اشاره به رویکرد دولت در طرح تحول اجتماعی گفت: نقش سمن‌ها در حوزه‌های مختلف می‌تواند در زیرساخت‌های توسعه و پیشرفت و ایجاد فضا، بستری امن باشد.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول