اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر:

فتنه‌گران به شکل دیگری می‌خواهند وارد صحنه انتخابات شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: کسانی که فتنه 88 را آفریدند می‌خواهد با رنگ و شکل دیگری وارد عرصه انتخابات مجلس شوند.

فتنه‌گران به شکل دیگری می‌خواهند وارد صحنه انتخابات شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، ناصر کشاورزی ظهر امروز در جلسه شورای اداری دشتی، حسین باغداری را به عنوان نخستین معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دشتی معرفی کرد.
در این مراسم که معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر، امام جمعه خورموج، فرماندار دشتی و مسئولان شهرستان حضور داشتند  مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: مردم خوب و ولایتمدار ما از همه مسئولان در تمام زمینه‌ها جلوتر بوده هستند و خواهند بود.
وی ادامه داد: ثمره خون هزاران شهید، جانباز و آزاده که سال‌های متمادی عمر خود را زیر ستم و شکنجه بحث گذراندند و کسانی که سال‌های سال متمادی در زندان‌های ساواک بودند نباید منجر به این می‌شد که عده‌ای که نام و نمک نظام را خورده بودند در سال 88 این فتنه را می‌آفریدند.
مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر تصریح کرد: این‌ها می‌خواهند با یک رنگ و شکل دیگر وارد عرصه شوند و ما اعلام می‌کنیم هوشیاری و حساسیتی که در انتخابات مجلس هشتم وجود دارد این است که با بصیرت و آگاهی افکار عمومی را نسبت به مسائل هوشیار کنیم.
نخستین معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دشتی نیز گفت: از اعتماد و ابلاغ و دستور کاری که استاندار و معاون سیاسی استاندار و فرماندار دشتی  نسبت به این جانب داشتند تشکر می‌کنم.
حسین باغداری گفت: امیدوار خدمتگذار خوبی برای مردم ولایتمدار شهرستان دشتی باشم.
وی گفت: امیدوارم با خدمت صادقانه در مسیری که در این ایام خطیر است خالصانه انجام بدهم.
باغداری اذعان داشت: از همه مسئولان در چار چوب قانون اساسی جمهوری اسلامی و در راس آن با محوریت و اصل و اساسی آن که ولایت مطلقه فقیه است دعوت به همکاری می‌کنم تا در پیشبرد خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان و عمل کردن به منویات مقام عظمای ولایت گام برداریم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول