اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد:

عناصر فتنه، انحرافی و فاسد جایی در جبهه متحد اصولگرایان ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت: عناصر فتنه، انحرافی و فاسد هیچ جایی در جبهه متحد اصولگرایان ندارند و به هیچ وجه مورد حمایت ما قرار نمی‌گیرند.

عناصر فتنه، انحرافی و فاسد جایی در جبهه متحد اصولگرایان ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا زاکانی پنج‌شنبه شب در نشست پرسش و پاسخ جبهه متحد اصولگرایان فارس اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی در استان‌ها به زودی تشکیل می‌شوند و در فارس نیز هیئت اجرایی با وظیفه فعال کردن حوزه‌های 18گانه به زودی وارد عمل می‌شود.
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان ابراز داشت: عناصر فتنه، انحرافی و فاسد هیچ جایی در جبهه متحد اصولگرایان ندارند و به هیچ وجه مورد حمایت ما قرار نمی‌گیرند.
وی گفت: اگر به وحدت در خانواده اصولگرایان نرسیم دچار خطای استراتژیک شده‌ایم که در آینده نمی‌توانیم پاسخگوی تبعات آن باشیم.
زاکانی ادامه داد: از اختلاف در جبهه اصولگرایان جریان انحراف و فتنه بیشترین نفع را می‌برند و فرصت‌ها مانند ابر بهاری در حال گذر است.
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: در انتخاب افراد برای حضور در لیست اصولگرایان کارگروه‌هایی تشکیل می‌شود که با بررسی سوابق و ویژگی‌های 12گانه تعریف شده در لیست قرار می‌گیرد.
زاکانی در پایان گفت: مصلحت هیچ فرد یا گروهی برای حضور افراد در لیست مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
کمال سجادی نیز در این نشست گفت: دلیل حضور جامعتین به بحث انتخابات مجلس اهمیت انتخابات دوره نهم با توجه به شرایط بین‌المللی و داخلی است.
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: اکثر اصولگرایان در جبهه متحد قرار دارند و با پرچمی واحد به عرصه انتخابات وارد می‌شوند.
وی اضافه کرد: البته بحث جریان انحرافی نیز بحثی جدی است چراکه آنها با امکانات مادی به دنبال ترفندهای مختلف برای حضور در انتخابات هستند.
سجادی در پایان تصریح کرد: درک سیاسی مردم بسیار بالا است و آنها عوامل فتنه و جریان منحرف را به خوبی می‌شناسند.
شبیب جویجری نیز در این نشست گفت: راه افزایش مشارکت مردم فراخوان مستمر اصولگرایان و ارتباط بدون واسطه با مردم است.
نماینده مردم اهواز انتخاب افراد برای لیست اصولگرایان را مستلزم شرایطی خاص خواند و ابراز داشت: به دنبال بهترین و رای‌آورترین گزینه در حوزه‌های مختلف هستیم که از طریق نظرسنجی در چند دوره لیست‌ها مشخص می‌شود.
به گزارش فارس، جویجری به نمایندگی از نزدیکان محمدجواد لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور داشت.
محمد نوروزی نیز در این نشست گفت: تفاوت اصولگرایان ناب با جریان انحرافی در این است که گروه منحرف رسیدن به قدرت را در هر شرایطی می‌خواهد اما اصولگرایان قدرت را برای خدمت جستجو می‌کنند.
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: در قبال تخریب باید هوشمندانه برخورد کنیم چراکه اصولگرایان مقید به اخلاق سیاسی هستند.
عضو جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی خاطرنشان کرد: استراتژی ما در مقابل تخریب‌ها روشنگری و آگاه‌سازی است.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول