اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فدایی در نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان در خراسان شمالی:

دشمنان و جریان های فتنه و انحرافی مخالف حضور باشکوه مردم در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به مثلث شوم اعم از فتنه‌گران، گروه‌های انحرافی و دشمنان نظام اسلامی تصریح کرد:‌مهمترین هدف آنها این است که مردم در انتخابات شرکت نکرده و حضور باشکوه نداشته باشند. آنان می خواهند به مردم القاء کنند،شرایط کشور اضطراری و ملتهب است.

دشمنان و جریان های فتنه و انحرافی مخالف حضور باشکوه مردم در انتخابات هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین فدایی در نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی اظهار داشت: اگر مروری به حوادث 2 خرداد 76 و بعد حوادث 18 تیر 88 و همچنین دوران توسعه اقتصادی و توسعه سیاسی داشته باشیم به یک نقطه‌نظری می‌رسیم که آنان تلاش داشته تا مسیر انقلاب را از مسیر اصلی خودش خارج کنند.
وی با بیان اینکه این برنامه با حضور مردم در صحنه و رهبری‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری با بن‌بست مواجه شد، تصریح کرد: عده‌ای زمانی به نام امام(ره) و عده‌ای دیگر به نام رهبری و یا شهدا مردم را فریب می‌دادند، تا اینکه دلسوزان واقعی انقلاب گفتمان انقلاب اسلامی را احیاء کرده و برای این احیای گفتمان هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده‌اند.
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه با این تلاش‌ها امروز شاهد احیای گفتمان انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: البته ما برای تحقق هر چه بیشتر گفتمان اصولگرایی و انقلاب اسلامی باید حالا‌حالاها کار کنیم.
وی اندیشه اسلامی و اندیشه امام راحل(ره) را نجات‌بخش جامعه عنوان کرد و گفت: این هدف جز تبعیت محض از ولایت فقیه محقق نمی‌شود.
فدایی با طرح این سوال که بسیاری از گروه‌های سیاسی ادعای پیروی از ولایت فقیه می‌کنند آیا این کفایت می‌کند، افزود: باید همواره با بصیرت و زمان‌شناس بوده و تبعیت از رهبری به عنوان محور فعالیت‌ها قرار بگیرد.
وی حوادث بعد از انتخابات 88 و حماسه 9 دی را برشمرد و گفت: 9 دی فصل‌الخطاب حوادث بعد از انتخابات همین سال بود که جلوه‌ای از حضور مردم در دفاع از آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی به نمایش گذاشته شد.
عضو  جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به شعارهای مردم در حماسه 9 دی در حمایت از ولایت فقیه اظهار داشت: اگر کسی به ولایت فقیه اعتقادی نداشته ولی عقل داشته و آزاده باشد و به این 33 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نگاهی بیندازد قطعا به این موضوع خواهد رسید که اگر رهبری نبود نظام اسلامی به این جایگاه و افتخارات نمی‌رسید.
وی ادامه داد: در شرایطی که برخی کارشناسان سیاسی با تحلیل‌های خود اینگونه وانمود می‌کنند که آمریکا قصد حمله نظامی به ایران دارد رهبری با شجاعت و حکمت در مانور بندرعباس حاضر شده و با حضور خود در دل دشمنان هراس ایجاد می‌کند.
فدایی با بیان اینکه ولایت فقیه بر اثر فراز و فرودها یا تحولات تصمیم‌گیری نمی‌کند، گفت: ولی فقیه در استمرار حرکت ائمه معصومین بوده و جامعه را هدایت می‌کند و در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به همین خاطر آمریکا و انگلیس به دنبال این بوده که از نظام اسلامی انتقام بگیرند.
وی حمایت این کشورها از فتنه‌گران در حوادث بعد از انتخابات را برشمرد و افزود: آمریکا و انگلیس در این حوادث تلاش داشته تا به شکل ممکن به نظام اسلامی ضربه زده و آسیب وارد کنند.
دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه جریان انحرافی با برخورداری از کانون قدرت و ثروت می‌خواهد به گفتمان انقلاب اسلامی و اصولگرایی ضربه بزند، تصریح کرد: با این وجود ملت ما از رهبری الهام گرفته و با حضور در صحنه پاسخ دشمنان و بدخواهان را داده‌اند و در این دوره نیز به خاطر حساسیت‌های انتخابات مجلس باید این حساسیت بیش از پیش به مردم و دلسوزان انقلاب تبیین شود.
وی اضافه کرد:‌اگر بوق تبلیغاتی دشمنان به کار افتاده است ضرورت دارد تا ما هم این رسالت خود را در تبیین اهمیت این دوره از انتخابات به مردم به شایستگی انجام دهیم.
فدایی با اشاره به مثلث شوم اعم از فتنه‌گران، گروه‌های انحرافی و دشمنان نظام اسلامی تصریح کرد:‌مهمترین هدف آنها این بوده که کاری بکنند که مردم در این انتخابات شرکت نکرده و یک حضور باشکوهی نداشته باشند.
وی اظهار داشت: آنان در اجرای برنامه‌های خود به دنبال این بوده تا به مردم القاء کرده شرایط کشور اضطراری و ملتهب است تا ناکارآمدی نظام دینی را نشان دهند.
عضو جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: آنان با این برنامه تلاش دارند تا اسلام منهای روحانیت را مطرح کرده و از این رو بین مردم، روحانیت و مسئولان نظام اختلاف ایجاد کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کرده تا مجلس نهم، مجلسی کارآمد، متخصص و متعهد تشکیل شده تا مشکلات مردم حل شود، اظهار داشت: اگر دست به دست هم داده و با وحدت وارد عرصه شویم، می‌توان به این برنامه برسیم.


دبیر کل حزب موتلفه:۳۰۰ کاندیدای اصلاح طلب فعالند
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس نهم روی 300 نفر از کاندیداهای خود در سطح کشور فعالیت انتخاباتی دارند، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان با چراغ خاموش و موتور روشن در این انتخابات فعالیت می‌کنند.
محمدنبی حبیبی با اشاره به اینکه ناز و کرشمه‌ای که از سوی اصلاح‌طلبان برای آمدن یا نیامدن عنوان می‌شود تبلیغاتی است، گفت: فعالیت‌هایی که اکنون توسط اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس نهم انجام می‌شود علائم نیامدن نبوده و آنان برای انتخابات برنامه مدونی دارند.
وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان با ناز و کرشمه قصد دارند در این دوره از انتخابات مظلوم‌نمایی کنند گفت: آنان هر کاری که طی این مدت توانسته کرده‌اند و هیچ یک از حرف‌هایشان مخفی نمانده است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی مهمترین تلاش اصلاح‌طلبان، فتنه‌گران و جریان انحرافی را شکست اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: آنان برای شکستن صف اصولگرایان برنامه داشته و برای آن تلاش می‌کنند.
حبیبی انتخابات مجلس نهم را آزمونی سخت برای اصولگرایان عنوان کرد و گفت: باید اصولگرایانی که اقبال کمتری در کسب آرای انتخابات دارند کنار رفته و این فرصت را در اختیار سایر اصولگرایان قرار دهند.
وی نظرسنجی را یکی از بهترین شاخص‌ها برای سنجش میزان کسب آرای داوطلبان اصولگرای انتخابات مجلس نهم برشمرد و افزود: برهمین اساس باید با استخراج آمار این نظرسنجی‌ها افراد اصولگرایی که بیشترین رای را در این انتخابات دارند، برای حضور در انتخابات جزء لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار بگیرند. 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا اگر تعدد داوطلبان اصولگرا در انتخابات مجلس داشته باشیم، اصولگرایان شکست خواهند خورد از این رو با تدبیر، اصولگرایانی که شرایط لازم برای کسب آراء را نداشته باید کنار بروند. 
نخستین همایش استانی جمعیت اصولگرایان خراسان شمالی در محل تالار اجتماعات مجامع امور صنفی بجنورد برگزار شد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول