اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

مدرسه بادره اردل بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل از بهره‌برداری از مدرسه فضیلت روستای بادره از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

مدرسه بادره اردل بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی پیش ازظهر امروز در بازدید از روستای بادره از توابع بخش مرکزی شهرستان اردل، اظهار داشت: این مدرسه دارای دو کلاس درس، یک کلای ویژه محل استراحت معلم، سرویس بهداشتی، حمام، راهرو و حیاط است.
وی اعتبار هزینه شده برای مدرسه فضیلت بادره را 650 میلیون ریال اعلام و تأکید کرد: این مدرسه با 150 متر مربع زیربنا، یک هزار متر مربع زمین، سازه فلزی سبک، مقام در برابر زلزله و در 70 روز احداث شده است.
خسروی با بیان اینکه مدرسه یاد شده 15 دانش آموز شامل 10 پسر و پنج دختر دارد، گفت: احداث و افتتاح مدرسه جدید فضیلت روستای بسیار محروم بادره نماد عینی و واقعی خدمات دولت عدالت محور به مناطق غیر برخوردار و توسعه متوازن امکانات است.
فرماندار اردل برخورداری تمامی جامعه اسلامی از امکانات دولت و بیت المال را مورد تأکید تمامی بزرگان و ائمه بیان و تصریح کرد: بهره برداری از این مدرسه دلیل محکمی بر اجرای این سفارش محسوب می‌شود.
وی توجه ویژه دولت عدالت محور به رفع محرومیت از مناطق غیربرخوردا را ستودنی دانست و گفت: شیرینی احداث مدرسه دو کلاسه فضیلت در این روستا، به اندازه تمامی پروژه‌های اجرا شده در این شهرستان است.
خسروی تأکید کرد: مدرسه قبلی روستای بسیار محروم بادره 10 متر مربع زیربنا داشته و حتی روزنه‌ای کوچک برای دریافت نور نداشته است.
وی افزود: تحصیل دانش آموزان در مدرسه قبلی نه تنها در یادگیری آنان مؤثر نبوده بلکه باعث بروز بیماری‌های ناشی از نم، تاریکی و گرد و غبار بین آنان می‌شد.
فرماندار اردل تصریح کرد: با تشریح وضعیت مدرسه قدیمی روستای بسیار محروم بادره در شوراهای آموزش و پرورش و امور عشایر چهارمحال و بختیاری، براساس دستور استاندار، در مدت 70 روز مدرسه جدید طبق استانداردهای لازم احداث و بهره‌برداری شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول