اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درپی تفاهمنامه آموزش و پرورش هرمزگان با مخابرات عملیاتی می‌شود

اتصال 2هزار مدرسه هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات ایران

خبرگزاری فارس: در پی انعقاد تفاهمنامه‌ای بین آموزش و پرورش و مخابرات هرمزگان تا پایان سال آینده، تعداد هزار و 997 مدرسه در این استان به شبکه ملی اطلاعات ایران متصل می‌شود.

اتصال 2هزار مدرسه هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، این تفاهمنامه در حاشیه نشست شورای آموزش و پرروش با حضور استاندار هرمزگان به امضا مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر عامل شرکت مخابرات استان رسید.
بر پایه این تفاهمنامه، مقرر شد در تداوم اتصال 63 مدرسه به شبکه ملی اطلاعات ایران، 584 مدرسه تا پایان امسال و یک‌هزار و 413 مدرسه نیز تا پایان سال آینده به این شبکه متصل شوند.
استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از تعامل و همگرایی ادارات استان،خاطرنشان کرد: منافع حاصل از همکاری با آموزش و پرورش در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های این مجموعه متوجه کلیت استان است چرا که کارآمدی آموزش و پرورش در مسیر تامین نیروی انسانی و تعلیم و تربیت نسل آینده، نقش محوری و بنیادی در رشد و توسعه استان دارد.
ابراهیم عزیزی اذعنا داشت: برای آنکه بتوانیم به یک مجموعه پویا و بالنده در این مسیر دست پیدا کنیم، باید بر پایه عدالت محوری، خدمات خود را در جای جای استان فراگیر و توسعه و تجهیز مدارس را به اقصی نقاط استان گسترش دهیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول