اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع استان اردبیل خبر داد

تعهد 35 میلیارد تومانی خیرین برای ساخت مدرسه

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: ‌تعهد امسال خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت مدارس 35 میلیارد تومان است.

تعهد 35 میلیارد تومانی خیرین برای ساخت مدرسه
جواد قرآن ‌نویس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به مشارکت خیرین در ساخت مدارس به ویژه در مناطق محروم اظهار داشت: مدرسه خیریه علیپور در فضای مقابل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با تحویل زمین از آموزش و پرورش و پرداخت 50 میلیون تومان از بابت خرید زمین و تحویل آن از سوی شهرداری  احداث می‌شود و ما از اعضای شورای شهر اردبیل و شهرداری به دلیل صدور رایگان پروانه ساخت این مدرسه قدردانی می‌کنیم.
این مسئول یادآور شد: با رایزنی‌های انجام شده با مسئولان موسسه قلم‌چی قرار است آنها نیز یک باب کتابخانه را در حیات مدرسه علیپور احداث کنند.
این مسئول در ادامه به برخی از احسانات و کارهای نیک خیر اردبیلی مالک جعفر‌زاده در تجهیز برخی از کمبودهای ساختمان مجمع خیرین و کمک به بیماران نیازمند اشاره کرد و افزود: ما از این خیر نامی درخواست کردیم با هدف پاس‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران یکی از مدارس خود را به نام شهید بالازاده نامگذاری کرده و با این حرکت ماندگار به معنویت نیت و کار خود بیفزاید که این پیشنهاد با موافقت مالک جعفرزاده خیر نامی اردبیل مواجه شد.
 
* 570 کودک زیر پوشش بنیاد کودکان مستمند

قرآن‌نویس در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: هم اکنون 570 نفر از کودکان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست و همچنین سرطانی تحت حمایت ما هستند به طوری که هزینه تحصیل 404 نفر از این دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بد سرپرست را تامین می‌کنیم.
مدیرعامل بنیاد کودکان مستمند استان اردبیل از صدور 400 کارت بانکی برای این کودکان خبر داد و گفت: با صدور این کارت ماهانه مبالغ مورد نظر به حساب افراد زیر پوشش واریز می‌شود و آنها با کمترین دغدغه پول خود را 25 هر ماه دریافت می‌کنند.
این مسئول پوشش 30 نفری دانشجویان را نیز یادآور شد و اظهار داشت: این دانشجویان که زیر پوشش بنیاد و خیرین نام‌آور هستند تا مقطع دکتری تحصیلات خود را ادامه می‌دهند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول