اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره موسسه جهاد مدرسه‌سازی و خانه‌سازی تبریز:

جهاد مدرسه‌سازی تبریز 205 باب مدرسه ساخت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره موسسه جهاد مدرسه‌سازی و خانه‌سازی تبریز از احداث 205 باب مدرسه، 97 باب واحد مسکونی و 25 باب مسجد در نقاط محروم این شهرستان خبر داد.

جهاد مدرسه‌سازی تبریز 205 باب مدرسه ساخت
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسن روحانی‌نژاد ظهر امروز در گردهمایی مدیران هیئت مدیره سازمان‌های مردم نهاد شهرستان تبریز و دیدار با فرماندار تبریز با ارائه گزارشی از تاریخچه فعالیت‌های مدرسه‌سازی، مسجدسازی و خانه‌سازی، اظهارکرد: ساخت 205 باب مدرسه از سال 68 تا سال 73 باعث شده است استان آذربایجان شرقی در قسمت مدرسه‌سازی مقام دوم را کسب کند.
وی افزود: احداث 97 واحد مسکونی در شهرستان تبریز و تعمیرات اساسی 200 واحد از منازل مددجویان از دیگر اقدامات این موسسه است.
روحانی‌نژاد ادامه داد: همچنین 25 باب مسجد در شهرستان تبریز و شهرستان‌های محروم استان احداث شده است.
وی افزود: احداث 40 باب نمازخانه، احداث دو باب کتابخانه با همکاری شهرداری منطقه چهار و دکتر صادقی در اسفهلان، احداث خوابگاه 200 نفری برای‌ دانش‌آموزان در روستای اسفهلان و خوابگاه 200 نفری در روستای اسپیران، احداث درمانگاه و شیرخوارگاه و دانشگاه آزاد اسلامی با کمک خیران شهرستانی و استانی از دیگر فعالیت‌های عمرانی فرهنگی این موسسه است.
 
تشکیل شبکه فعالیت سمن‌ها
سعید جلالی نماینده سازمان‌های مردم نهاد شهرستان تبریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه فرماندار تبریز به امور موسسات خیریه، اشاره داشت که ما نباید خود را مقید بدانیم که دولت و فرمانداری به موسسات کمک کنند.
وی افزود: بیایید دستهایمان را بلند کنیم و از خداوند متعال به خاطر داشتن مردمانی نیکوکار و ایثارگر سپاسگزار باشیم.
جلالی افزود: ایجاد بنگاه‌های کارآفرینی، پوشش اوقات فراغت دانش‌آموزان، عدم موازی کاری خیریه‌ها خیلی مهم است، پس شایسته است از تکنولوژی روز استفاده کنیم و فعالیتهای‌مان را هماهنگ کنیم و در کنترل بودجه نیز در استفاده از منابع مالی جدید پیشقدم باشیم تا مشکلی در موسسات از لحاظ مالی پیش نیاید.
وی همچنین تشکیل شبکه فعالیت سمن‌ها را خواستار شد و خواهان ارائه پیشنهادات موسسات خیریه برای جمع‌بندی و تحقق این امر شد.
گزارش فارس حاکی است، در این نشست مقرر شد، به لحاظ مشکل زمین برای احداث درمانگاه و محلی برای معالجه بیماران سرطانی تبریز، با هماهنگی مدیرعامل موسسه مستمندان تبریز ، زمین لازم در اختیار موسسه بیماران سرطانی قرار گیرد.
همچنین براساس اعلام سازمان‌های مردم نهاد وزارت کشور، موسسات خیریه همسو حداقل با پنج عضو می‌توانند در سایت وزارت کشور برای تاسیس شبکه اقدام کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول