اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده صورت می‌گیرد

واگذاری مدیریت 31 مدرسه استان بوشهر به حوزه علمیه قم

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: برای سال 91 تبدیل 31 مدرسه با مدیریت و اختیار حوزه علمیه قم در استان پیش‌بینی شد.

واگذاری مدیریت 31 مدرسه استان بوشهر به حوزه علمیه قم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ضرورت توسعه مدارس تحت مدیریت حوزه علمیه در استان بوشهر اظهار داشت: والدین علاقمندند فرزندانشان در مدارسی تحصیل کنند که به آنها تعالیم دینی آموزش دهند.
وی ادامه داد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی باید برای تبیین و معرفی این مدارس به مردم برنامه‌های ویژه‌ای در شبکه استانی تولید و پخش کند.
استاندار بوشهر گفت: عملکرد مجموعه آموزش و پرورش استان بوشهر از نظر کمی و کیفی در سال گذشته مطلوب و قابل قبول بوده است.
جهانبخش افزود: امیدواریم با ادامه این روند و بهبود و ارتقای شاخص‌ها امسال در این حوزه بتوانیم در سطح کشور رتبه‌های خوبی کسب کنیم.
جهانبخش یادآور شد: ظرف دو هفته آینده نشستی با حضور ائمه جمعه، روسای مناطق آموزش و پرورش و فرمانداران به منظور برنامه‌ریزی برای محو بی‌سوادی تا پایان امسال برگزار شود.
وی تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که تا پایان سال 91 شاهد برگزاری جشن پایان بی‌سوادی در استان بوشهر باشیم.
جهانبخش در ارتباط با هوشمندسازی مدارس استان بوشهر گفت: جدای از مصوبه دولت در این زمینه، هر میزان اعتباری که وزارت آموزش و پرورش برای هوشمندسازی مدارس استان بوشهر اختصاص دهد، تامین دو برابر آن مبلغ را استان نیز متعهد می‌شود.
استاندار بوشهر بیان کرد: مقرر شده بود سال گذشته از محل اعتبارات فرهنگی استان 270 هزار جلد کتاب خریداری شود که به دلیل کاهش اعتبارات فرهنگی این امر محقق نشد.
وی ادامه داد: امسال نیز نتوانستیم به این تعهد عمل کنیم اما این امر به عنوان یک ضرورت در دستور کار است.
جهانبخش خاطر نشان کرد: همچنین قرار بود سال گذشته یک میلیارد ریال برای کلاس‌های کنکور به آموزش و پرورش بدهیم که هنوز این مبلغ پرداخت نشده که پرداخت آن در دستور کار و در حال پیگیری است.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول