اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

توهین به انتخاب مردم دهن‌کجی به نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت:‌ هرگونه توهین به شعور و انتخاب مردم در صحنه انتخابات دهن‌کجی کردن به اصول آرمانی انقلاب اسلامی است.

توهین به انتخاب مردم دهن‌کجی به نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات خلخال اظهار داشت: مردم ما همیشه بهترین و شایسته‌ترین افراد را برای عرصه قانون‌گذاری گزینش کرده و راهی خانه ملت می‌کنند و همه وظیفه داریم با عمل به قانون تابع انتخاب مردم باشیم.
وی همه دست‌اندرکاران انتخابات را به بی‌طرفی واقعی از تبلیغ کاندیدا و حزبی خاص دعوت کرد و افزود:‌ هیچ کس حق ندارد در انتخابات مجلس نهم اصول انتخابات اسلامی، ارزش‌های خلق شده و برخی از آرمان‌طلبی ملت ایران را زیر سئوال ببرد و یا آن را نادیده بگیرد.
عبداللهی اصلی‌ترین وظیفه مجریان انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، ‌نظارت و بازرسی را فراهم کردن فضای قانونی برای حضور حداکثری در صحنه انتخابات اعلام کرد و ادامه داد: عرصه انتخابات عرصه نمایش توانمندی و صلابت ملت ایران است و همه وظیفه داریم به تقویت این جنبه کمک کنیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل و معرفی اعضای هیئت اجرایی انتخابات خلخال خاطر نشان کرد: حفظ امانتداری بالاترین وظیفه هیئت اجرایی است.
وی در ادامه اضافه کرد: اعضای این هیئت حق حمایت و جانبداری از کاندیدای خاص را ندارند و همه در تبعیت از قانون باید مجری سالم و صادق انتخابات باشند.
عبداللهی مراقبت دشمن را از عملکرد مسئولان در صحنه انتخابات و تلاش برای ایجاد فضای تبلیغ سوء علیه نظام اسلامی را بیان کرد و گفت: بعد از فتنه سال 88 ما نخستین انتخابات را تجربه می‌کنیم که در آن دشمن سعی می‌کند همچون خرداد سال 88 با طرح موضوع تقلب در انتخابات چالش‌های امنیتی در این کشور ایجاد کند که مراقبت، بصیرت و صلابت در این زمینه عنصر کارآمد است.
وی همچنین افزود: با توجه به انتخاب اعضای هیئت اجرایی از بین معتمدان محلی فرمانداری نقش پشتیبانی و نظارت بر انتخابات را دارد.
‌فرماندار خلخال تصریح کرد: ‌اعضای هیئت اجرایی از امروز با تشکیل جلسات مستمر وظایف محوله را انجام می‌دهند و در صورت غیبت دو بار پشت سر هم از لیست اصلی حذف و اعضای علی‌البدل جایگزین آن می‌شود.
در این نشست پنج عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات حوزه خلخال و کوثر معرفی شدند.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول