اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان زنجان انتخاب شدند.

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عصر امروز در فرمانداری با حضور نمایندگان هیئت نظارت و به ریاست فرماندار زنجان، تشکیل شد.
در این جلسه که 30 نفر از معتمدین شهر حضور داشتند، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان زنجان در سخنانی اظهار داشت: یکی از ابزارهایی که در قانون برای تضمین و سلامت انتخابات پیش‌بینی شده، حضور و دخالت معتمدین شهر به عنوان اعضای هیئت اجرایی است، که در زنجان با حضور منتخبان از همه اقشار جامعه جلسه تشکیل شده است.
در ادامه این جلسه پس از قرائت ماده 31 قانون تعیین هیئت‌های اجرایی انتخابات توسط معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و تشریح وظایف آنها، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی به شرح زیر انتخاب شد.
بر این اساس مصطفی بهرامیون، رحیم محمد پور، مجید ناصحی مقدم، کاظم زنجانیان، منصور مرادلو، علیرضا فیروز فر، سعید مکی و معصومه اشتری به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
همچنین حسین محمدی، فاطمه حیدری، اسماعیل صفری، محمد کاوندی و جلال گنجی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی انتخاب شدند.
شایان ذکر است، اعضای ستاد انتخابات شهرستان زنجان (مرکز حوزه انتخابیه زنجان و طارم) به شرح ذیل اعلام شدند.
همچنین عباس راشاد فرماندار زنجان، رئیس هیئت اجرایی  و رئیس ستاد انتخابات شهرستان، کاظمی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و قائم مقام ستاد انتخابات شهرستان، جلیل جزو نقی مسئول کمیته فناوری اطلاعات، محمود سهرابی مسئول کمیته مالی و پشتیبانی، محسن حیدری مسئول کمیته خودرویی، وجیه‌الله نوروزی دبیر کمیته امنیت، ابراهیم فتاحی مسئول هماهنگی کمیته‌ها و سیروس رستمی مسئول کمیته آموزش، اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان زنجان را بر عهده دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول