اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

هیچ فرآیندی از انتخابات بدون حضور مردم برگزار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم تأکید کرد: هیچ فرآیندی از انتخابات بدون حضور مردم برگزار نمی‌شود.

هیچ فرآیندی از انتخابات بدون حضور مردم برگزار نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور عصر امروز در جلسه انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: در تمام مراحل برگزاری انتخابات مردم حضور دارند و هیچ فرآیندی از انتخابات وجود ندارد که مردم در آن حضور نداشته باشند.
وی ادامه داد: وظیفه ما مسئولان تنها صیانت از آرای مردم است که این مهم را با تلاش تمام و با جدیت هر چه بیشتر انجام خواهیم داد.
فرماندار رباط کریم اظهار داشت: ملت ایران بارها و بارها در صحنه‌های مختلف از انتخابات نشان دادند که در تعیین سرنوشت کشور خود حساس بوده لذا با حضوری پرشور و وصف ناشدنی در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و انتخابات را با شکوه تمام برگزار کرده‌اند.
سلیمان‌پور تأکید کرد: این بار نیز به رغم تلاش دشمنان به منظور عدم حضور مردم درپای صندوق‌های رأی خواهیم دید که ملت ایران در صفوف به هم فشرده انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.
وی تصریح کرد: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات گذشته دشمنان و جهان را انگشت به دهان باقی گذاشت و این بار نیز همچون دوره‌های قبلی دشمنان سرشکسته خواهند شد.
فرماندار رباط کریم در ادامه سخنان خود به مأموریت‌های هئیت‌های اجرایی در این دوره از انتخابات اشاره و عنوان کرد: یکی از مهمترین مأموریت‌های هیئت‌های اجرایی در این دوره از انتخابات،‌ تبیین نقش مردم در برگزاری این دوره از انتخابات است.
سلیمان‌پور ادامه داد: مردم در تمام مراحل برگزاری انتخابات حضور دارند و هیچ فرآیندی از انتخابات بدون حضور مردم برگزار نمی‌شود.
وی تأکید کرد: ادعاهای دروغین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تقلب در انتخابات موضوعی رد شده و غیر قابل قبول است.
فرماندار رباط کریم گفت: این ادعاهای دروغین تنها برای ضربه زدن به برگزاری انتخابات بوده، اما دشمنان بدانند که دست آنها برای ملت ایران رو شده و مردم هرگز ادعاهای آنان را قبول نخواهند کرد.
سلیمان‌پور افزود: آنان با این ادعای دروغین و کذب به شعور و درک ملت توهین می‌کنند،‌ لذا مردم با حضوری پرشور در این انتخابات تو دهانی محکمی را بر مدعیان این دروغ خواهند زد.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول