اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

حماسه 9دی سوگند وفاداری به نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه گفت: حماسه 9 دی سیل خروشان مردم در حمایت و وفاداری به آرمان‌های امام (ره) و رهبری بود.

حماسه 9دی سوگند وفاداری به نظام جمهوری اسلامی است
علی محمد موسوی مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ملت ایران با راهپیمایی گسترده خود در  9دی حماسه‌ای فراموش نشدنی را به وجود آوردند و مردم آگاه و با بصیرت ما در حرکتی خودجوش، وفاداری خود را به آرمان‌های امام (ره) و حمایت از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را به همه جهانیان نشان دادند.   
وی گفت: مردم و مسئولان با آگاهی و بینش صحیح در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادند و به فتنه‌گران و مخالفان فهماندند که حمایت همه جانبه‌ای از نظام ولایی دارند و اجازه دخالت در امور کشور را به بیگانگان نمی‌دهند.
این نماینده مجلس گفت: راهپیمای گسترده مردم در 9 دی همه بدخواهان و دشمنان نظام را حیرت زده کرد، هر چند بسیاری از خواص خاموش که با سکوت خود و فعالیت‌های اپوزیسیون خارج از کشور و مخالفان در داخل سبب به وجود آمدن اغتشاشاتی شدند.
وی در این باره افزود: حوادثی که در روز عاشورا اتفاق افتاد و روح مردم و ارادت آنان به سالار شهیدان را جریحه‌دار کرد، از طرف مردم بی پاسخ نماند و در یک حرکت بزرگ و انقلابی به بیگانگان و جهانیان فهماندند که پایه‌های نظام اسلامی مستحکم و مقاوم است و با همه کجروی‌ها و انحراف‌ها مقابله می‌کنند.
موسوی در ادامه افزود: هر چند حوادث روز عاشورا از طرف رسانه‌های غرب و آمریکا مورد استقبال گسترده قرار گرفت، ولی آنان هرگز تصور نمی‌کردند که مردم ایران این گونه وارد صحنه شده و متحد و منسجم بر مدار ولایت فقیه، به مخالفت با فتنه انگیزان و حامیان خارجی بپردازند و از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب دفاع کنند.
وی گفت: گستردگی راهپیمایی 9 دی را می‌توان با روزهای آخر رژیم طاغوت و در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه کرد و این روز را واقعه‌ای کم نظیر دانست.
این نماینده مجلس حضور میلیونی مردم در خیابان‌ها را هشداری به هتک حرمت کنندگان به روز عاشورا و مخالفان نظام دانست. 
وی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه که با استعانت از محضر آقا امام زمان (عج) و درایت و فرزانگی رهبر انقلاب صورت گرفت، به کلید خوردن شکست معارضان و بد خواهان نظام و پیروزی قاطع نظام اسلامی و ولایی اشاره داشت.
موسوی در پایان شعار اصلی حماسه 9 دی را استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی که تحت لوای رهبری و نظام ارزشی اسلامی است و با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: مردم شاخ مستکبران جهان را می‌شکند و مسیرهای پیشرفت و ترقی را به سرعت طی می‌کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول