اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

عزت ملت ایران در اطاعت از رهبری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امروز تمام عزت ملت ایران در ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری از آیت‌الله خامنه‌ای است.

عزت ملت ایران در اطاعت از رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، غلامحسین غیب‌پرور بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد، یادواره یک‌هزار و 100شهید شهرستان کازرون و 420 شهید حوزه سرزمینی تیپ تکاور امام سجاد (ع)، با اشاره به برگزاری متمادی یادواره‌های شهدای سرافراز کازرون، یاد شهیدان را یاد امام، کربلا، پیامبر و ذکر‌الله برشمرد و اظهار داشت: وسعت برخی کلمات مانند دشت آزادگان، بستان، چزابه، دهلاویه و ارتفاعات الله‌اکبر از یک کلمه فراتر است و برای رزمندگان حاضر در سوسنگرد هر کدام از این کلمات یک قاموس بود.
وی با بیان اینکه کربلا از نظر زبانی از یک صبح تا بعد از ظهر بود، افزود: اثرگذاری این جغرافیای محدود به اندازه کهکشان گستره دارد و سوسنگرد نیز همین طور بود.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به کارهای بزرگ رزمندگان در جبهه‌ها اضافه کرد: اباعبدالله به ما یاد داد که می‌توان با تعدادی اندک در برابر خیل عظیمی از دشمن ایستادگی کرد.
غیب‌پرور افتخار، آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا را به برکت شهدا و رزمندگان عنوان و خاطرنشان کرد: داستان عاشورا و کربلا تکرار می‌شود و ما را سر پا نگه می‌دارد.
وی با بیان اینکه شلمچه مورد عنایت حضرت حجت است، ابراز داشت: اگر بگوییم شلمچه قطعه‌ای از کربلاست گزاف نگفته‌ایم.
فرمانده سپاه فجر استان فارس یاد شهیدان را عبرت‌آمیز و رهگشا برشمرد و تصریح کرد: ولایتمداری از ویژگی‌های شهیدان بود و آن‌ها مردانه از این هدیه بزرگ الهی به نظام جمهوری اسلامی پاسداری کردند.
غیب‌پرور با بیان اینکه تداوم راه شهیدان و پایمردی در صراط مستقیم انقلاب اسلامی است، رهروی راه شهیدان را ولایتمداری و ولایت‌پذیری دانست و بیان داشت: امروز تمام عزت ملت ایران در ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری از امام خامنه‌ای است.
وی با بیان اینکه امروز امتحانات سختی را پیش رو داریم، بیان داشت: باید از ابا‌عبدالله‌الحسین و روح متعالی امام شهیدان کمک بخواهیم که مستمر در راه شهیدان باشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول