اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آزاده دفاع مقدس:

9 دی محصول روشنگری رهبری بود

خبرگزاری فارس: آزاده دفاع مقدس و برادر شهید گفت: حماسه بی‌بدیل 9 دی حاصل زحمات بی‌دریغ رهبر معظم انقلاب است که با روشنگری‌های خود به تنهایی جامعه را به بصیرت دعوت می‌کردند و به درستی یکی از محصولات روشنگری سخنان مقام معظم رهبری، 9 دی بود.

9 دی محصول روشنگری رهبری بود
سردار محمدرضا حسنی‌سعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در 9 دی، ملت به یک‌باره تاریخ گذشته ایران را در پیش رو مشاهده کردند و اوضاع و تجربیات مشروطه و بی‌وفایی‌هایی که به جبهه حق شده بود را دوباره احساس کردند.
حسنی‌سعدی افزود: مردم ما در این روز با امام عادل جامعه با ولی‌فقیه خود تجدید عهد کردند و دوباره اعلان وفاداری و حمایت کردند و خودجوش به خیابان‌ها آمدند.
آزاده دفاع مقدس عنوان کرد: بسیاری از بزرگانی که حتی از آنها انتظار نبود در فتنه گرفتار شوند، آن زمان کاملا در غفلت بودند، اما مردم کوچه و بازار چشمان خود را باز کردند و فریاد حمایت سر دادند و به خیابان‌ها ریختند.
حسنی‌سعدی اذعان کرد: ملت ما یک صدا گفتند در تاریخ کشور ما ثبت نمی‌شود که سید علی خامنه‌ای تنها بماند و این ننگ را با خود یدک نمی‌کشیم.
وی بیان کرد: در 9 دی مردم بساط فتنه را یک‌جا جمع کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به شرایط مشابه مشروطه و فتنه سال 88 گفت: مردم اجازه ندادند که شیخ فضل‌الله نوری‌ها و آیت‌الله کاشانی‌های دیگری در کشور اسلامی تنها بمانند.
وی بیان داشت: با توجه به حوادث سال 88، همه ما تا ظهور حضرت مهدی (عج) باید بیدار و هوشیار باشیم و مراقب فتنه‌های دشمنان باشیم.
حسنی‌سعدی افزود: خداوند در 9 دی به مردم لطف بزرگی را عنایت کرد و چشمان همه ما را باز کرد تا بتوانیم حق و باطل را بشناسیم.
این برادر شهید تصریح کرد: در این روز حماسی سیل جمعیت در همه کشور به راه افتاد و فتنه و ایادی استکبار را محکوم کردند.
حسنی‌سعدی اذعان کرد: 9 دی دوستان غافل را بیدار و دوستان فریب‌خورده را هوشیار کرد.
وی افزود: این حرکت مردم حرکتی بسیار بزرگ و از عمق جان بود که باید آن را تا ابد گرامی بداریم و از مردم انقلابی و ولایی سپاسگزاری کنیم.
حسنی‌سعدی خاطرنشان کرد: این حماسه بی‌بدیل حاصل زحمات بی‌دریغ رهبر معظم انقلاب است که با روشنگری‌های خود به تنهایی جامعه را به بصیرت دعوت ‌کردند و به درستی یکی از محصولات روشنگری سخنان مقام معظم رهبری 9 دی بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول