اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان خبر داد:

کمک 40 میلیارد ریالی خیرین سلامت کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان گفت: خیرین سلامت این استان از سال 88 تاکنون 40 میلیارد ریال برای پروژه‌های مرتبط با بخش سلامت کردستان کمک کرده‌اند.

کمک 40 میلیارد ریالی خیرین سلامت کردستان
مهدی‌علی مسیمر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این میزان کمک‌ها برای احداث و تکمیل طرح‌های بهداشتی درمانی، واگذاری زمین مورد نیاز احداث پروژه‌ها و اقلام پزشکی و غیرپزشکی بوده است.
وی افزود: احداث بخش دیالیز در شهرهای بیجار، مریوان و سقز و درمانگاه تخصصی در بیجار، مرکز ناباروری در سنندج، بخش کودکان بیمارستان سقز، آزمایشگاه تشخیص طبی، بخش تالاسمی و مرکز سی.‌تی.اسکن در بانه و اهدای ساختمان مرکز بهداشتی درمانی شهری در سنندج از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در سطح استان  توسط خیرین سلامت محقق شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان همچنین افزود: اهدای تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی و اهدای 20 قطعه زمین در سطح استان از دیگر اقدامات خیرین سلامت در بخش بهداشت و درمان کردستان بوده است.
مسیمر اضافه کرد: خیرین سلامت استان 350 میلیون ریال وجه نقد را نیز برای خریداری مصالح ساختمانی یکی از پروژه‌های بخش بهداشت و سلامت استان پرداخت کرده‌اند.
وی تصریح کرد: احداث سه پروژه پزشکی با 968 مترمربع و 7 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از پروژه‌هایی هستند که از محل مشارکت‌های خیرین سلامت استان کردستان با نظارت دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال اجرا هستند.
مسیمر در ادامه یادآور شد: مجمع خیرین سلامت کردستان از نیمه دوم سال 88 با هدف انگیزه تجلی مبانی والای انسانی و کاستن رنج و آلام محرومین و بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی مجمع خیرین سلامت به عنوان یک نهاد غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی و مردمی در استان کردستان راه‌اندازی شد.
وی در پایان از خیرین سلامت کردستان خواست در صورت تمایل، کمک‌های خود را برای مشارکت در احداث طرح‌های پزشکی و سلامت به شماره حساب 5098233 نزد بانک رفاه شعبه آبیدر سنندج واریز کنند و یا با شماره تلفاکس 08713283002 تماس بگیرند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول