اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد امام موسی کاظم(ع)؛

خیرین سلامت البرزی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین حوزه سلامت البرز گفت: همزمان با میلاد امام موسی کاظم (ع) خیرین سلامت در البرز تجلیل می‌شوند.

خیرین سلامت البرزی تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، صلاح‌الدین دلشاد ظهر امروز در جلسه حوزه سلامت استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: استان البرز نیازمند توجه بیشتر در حوزه سلامت است.
وی ادامه داد: در این راستا لازم است تا اقدامات لازم به منظور افزایش سرانه‌های درمانی در این استان انجام شود تا در آینده با مشکل کمبود این سرانه‌ها مواجه نباشیم.
این مسئول تأکید کرد: البته هم اکنون نیز این استان با کمبود سرانه‌های درمانی مواجه است، لذا اگر اقدامات اساسی درباره توسعه این سرانه‌ها در البرز انجام نشود در آینده با بحران مواجه خواهیم شد.
این مسئول گفت: استان البرز با افزایش جمعیت روبه رو است لذا مسئولان باید در حوزه سلامت و توسعه بخش‌های مختلف آن اقدامات اساسی را انجام دهند.
دلشاد یکی از مهم‌ترین اقدامات را در حوزه سلامت تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان البرز عنوان کرد و ادامه داد: این مهم ضرورتی است که باید هر چه سریع‌تر توسط مسئولان و با اختصاص اعتبارات انجام شود.
رئیس مجمع خیرین حوزه سلامت البرز گفت: در حال حاضر بیمارستان شهید رجایی به عنوان تنها مرکز تخصصی قلب در استان برای تجهیز بخش‌های تخصصی نیازمند دو میلیارد و 400 میلیون تومان است.
دلشاد خاطرنشان کرد: همچنین حدود 700 میلیون تومان اعتبار در راستای تعمیرات ساختمان این بیمارستان لازم است که امیدواریم با تلاش خیرین و همت مسئولان این مهم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.
وی در ادامه سخنان خود به حضور بیماران دیالیزی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آمار ارائه شده 450 بیمار دیالیزی از استان البرز به منظور انجام مراحل درمانی خود به تهران مراجعه می‌کنند که این نشان دهنده کمبود تخت‌های دیالیز در این استان است.
این مسئول تأکید کرد: باید اقدامات اساسی به منظور تجهیز بیمارستان‌های این استان به دستگاه دیالیز انجام شود تا بیماران دیالیزی مجبور نباشند برای درمان به بیمارستان‌های تهران مراجعه کنند.
در ادامه این نشست معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج بر ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه حوزه سلامت در بین اقشار مختلف مردم تأکید کرد.
حسین امیدیان افزود: حضور خیران در این زمینه بسیار تأثیرگذار است و می‌تواند نقش اساسی در توسعه سلامت استان البرز داشته باشد.
وی ادامه داد: اعتبارات اختصاص داده شده از سوی دولت نمی‌تواند پاسخگوی ما در حوزه سلامت باشد لذا حمایت افراد نیکوکار و خیر در این زمینه می‌تواند بسیار نقش کاربردی داشته باشد.
امیدیان تاکید کرد: معاونت فرهنگی شهرداری کرج آمادگی دارد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز بسترهای لازم را در زمینه برگزاری این همایش فراهم کند.
همایش خیرین سلامت استان البرز روز یکشنبه 11 دی ماه جاری در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول