اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

35 درصد ساخت و ساز مدارس را خیرین انجام داده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: 35 درصد ساخت و ساز مدارس در استان اردبیل به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز انجام شده است.

35 درصد ساخت و ساز مدارس را خیرین انجام داده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور عرصه‌های جهانی اردبیل اظهار داشت:‌ قهرمانان ارزشمند ما همچون انوشیروانی، ‌باقری جدی، محمد‌پور و فرزین همیشه با به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران مایه غرور و ابهت نظام اسلامی و وطن پاک خود شدند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل از باقری جدی به عنوان قهرمان عرصه ورزش و ایثارگری یاد کرد و گفت: این یادگار دوران دفاع مقدس همیشه با موفقیت‌های خود یادآور ارزشمندی کار شهدا و ایثارگران است که امنیت و آرامش کشورمان را برای همیشه مدیون آنها هستیم.
این مسئول بیان داشت: زمانی که قهرمان ما با وجود استرس و نگرانی از بابت مصدومیت در صحنه حاضر می‌شود و سنگین‌ترین وزنه دنیا را جابه‌جا می‌کنند این اوج افتخار برای ماست.
وی ادامه داد: هر چند امروز تعدادی از این ورزشکاران ‌به دلیل انجام ماموریت برای نظام اسلامی در استان‌های دیگر و برخی رقابت‌ها در این مراسم حضور نیافتند اما از توانمندی و غیرت و شجاعت ‌آنها برای حضور در صحنه‌های ملی و بین‌المللی قدردانی می‌کنیم و دریک کار گروهی و جمعی با همت خیرین مدرسه‌ساز و همراهی خوب خیر نام‌آوازه جعفرزاده‌مقدم این مراسم تجلیل را برگزار کردیم تا ادای دین کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در 12 سال فعالیت خود، ابراز داشت: این مجمع در سراسر کشور بعد از شکل‌گیری، آثار مثبت و یادگارهای ارزشمندی را در ساخت و تجهیز مدارس به جا گذاشته است که امروز نیز شاهد تداوم این اراده و عزم راسخ هستیم.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل تعهد انجام شده در سطح کشور را در اوایل شکل‌گیری این مجمع 16 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در اردیبهشت ماه امسال این تعهد از سوی خیرین به بیش از یک‌هزار و 45 میلیارد تومان رسید که در نوع خود در همدلی و دلسوزی مردم به ویژه خیرین نسبت به سرنوشت کودکان و نوجوانان آینده بسیار ارزشمند است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مالک جعفرزاده‌مقدم خیر نامی اردبیل نیز با اشاره به حضور غرور‌آفرین ورزشکاران اردبیلی در عرصه‌های جهانی و المپیک، گفت: ورزشکاران پهلوان سیرت ما با قهرمانی‌های خود در عرصه جهانی بار دیگر عظمت و شوکت ملت ایران را به نمایش گذاشتند و صحنه‌های غرور‌آفرینی از عزت و شوکت خانواده‌های شهدا و ایثارگران را متجلی کردند.
وی نگاه واقعی و حرکت جمعی را در رفع مشکلات متعدد جوانان و نوجوانان به ویژه غلبه بر معضل بیکاری یادآور شد و تصریح کرد: ما باید دست به دست هم داده تا با احداث و راه‌اندازی کارخانه‌های تولیدی و مجتمع‌های کارآفرین ریشه فقر و بیکاری را از این استان برطرف کنیم.
این خیر بزرگ‌ترین محبت و معنویت و رفع نیازهای مادی را انجام کار گروهی و همگرایی در موفقیت‌های روز افزون اعلام کرد و گفت: اگر در شهرها و روستاهای ما به معنای واقعی می‌خواهیم فساد و تباهی را از بین ببریم باید زمینه اشتغال و کار گروهی را به وجود آوریم تا بستر ناهنجاری‌های اجتماعی نیز از بین برود.
در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان و خیرین استان خاطراتی از دوران گذشته و نیک‌نامی اشخاص شاخصی همچون مرحوم حسین ملکی و بشیر رئیسی را به عنوان سرمایه‌های ارزشمند در اردبیل بیان کرده و تداوم راه آنها را خواستار شدند.
همچنین این مراسم با تجلیل از سجاد انوشیروانی نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان پنج سکه طلا، ‌لوح تقدیر و هدایایی از سوی بانک ملت به این قهرمان اعطا شد.
در این مراسم جلیل باقری‌جدی جانباز جنگ تحمیلی و دارنده 23 مدال جهانی و المپیک شامل 10 طلا،‌ هشت نقره و پنج برنز با اهدای چهار سکه بهار آزادی ،‌لوح و هدایایی مورد تجلیل و تشویق قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم همچنین از سعید محمد‌پور دارنده مقام سوم وزنه‌برداری جهان و مجید فرزین قهرمان مسابقات وزنه‌برداری معلولان با اهدای سه سکه بهار آزادی تجلیل شد.
در این مراسم به رسم یادبود آرم مجمع خیرین به این قهرمانان اعطا شد و آنها به عنوان اعضای افتخاری این مجمع درآمدند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول