اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در اهواز؛

19 شهردار مدرسه معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در اهواز 19 شهردار مدرسه در مراسم روز پاکسازی عمومی معرفی شدند.

19 شهردار مدرسه معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از شهرداری اهواز، با انعقاد تفاهمنامه‌ای میان معاونت امور اجتماعی و‌ فرهنگی شهرداری‌های مناطق اهواز و مدیران مدارس راهنمایی، طرح شهردار مدرسه وارد فاز اجرایی شد.
انتخابات شهردار مدرسه پس از تبلیغات، در روز 26 آذر ماه به صورت همزمان در 19 مدرسه راهنمایی دخترانه و پسرانه برگزار و احکام شهرداران 19 مدرسه و معاونان آنها طی مراسمی در روز پاکسازی عمومی اهواز ابلاغ شد.
بر این اساس در مدارس مجری این طرح شهردار و سه معاونش امور مدرسه را پیگیری کرده و مشکلات را به اطلاع مدیر مدرسه و معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه می‌رسانند. این طرح نقش موثری در مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در آینده خواهد داشت.
همچنین در مراسم روز پاکسازی عمومی از 20 برگزیده مسابقه نقاشی بوم رنگ پاکیزگی با اهدای جوایزی قدردانی شد. فراخوان مسابقه نقاشی بوم رنگ پاکیزگی با موضوعات نظافت عمومی شهر (تفکیک زباله خشک از تر، کاغذ زباله نیست، زمین بدون زباله و... ) به ابتکار اداره آموزش شهروندی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز مختص کودکان مقطع پیش دبستانی چندی پیش در مهدهای کودک اعلام شد.
بر اساس این گزارش، یک هزار و 600  اثر نقاشی از 73 مهد کودک به دبیرخانه این مسابقه رسید که پس از داوری 20 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول