اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی صورت گرفت؛

آغاز ساخت مدرسه در دهبه قیروکارزین

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان محلی کلنگ ساخت مدرسه فردوسی روستای دهبه در بخش مرکزی قیروکارزین با 4 میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

آغاز ساخت مدرسه در دهبه قیروکارزین
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام یونس موسوی سرچشمه در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه فردوسی دهبه در بخش مرکزی قیروکارزین که با حضور فرماندار قیروکارزین، مسئولان برخی ادارات و مردم این روستا همراه بود اظهار داشت: عملیات گازرسانی و آسفالت جاده‌های منتهی به روستا از سمت شهر قیر و شهر کارزین و احداث زمین ورزشی از جمله خدمات عمرانی در این روستا است و به زودی حصارکشی زمین‌های ورزشی روستاهای دهبه و نجف آباد نیز آغاز می‌شود.
نماینده مردم قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس اضافه کرد: روستای دهبه با داشتن 100 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی از داشتن فضای آموزشی مناسب محروم بود که با تخریب مدرسه قدیمی این روستا که بافت فرسوده‌ای داشت مدرسه‌ای جدید با طراحی زیبا احداث می‌شود.
وی افزود: این مدرسه با 4 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نوسازی مدارس مصوب مجلس شورای اسلامی در راستای خدمت به مردم ولایت‌مدار این روستا و در زمینی به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع ساخته می‌شود.
موسوی با اشاره به مشخصات این پروژه ادامه داد: این مدرسه دارای 600 متر مربع زیربنا شامل 500 متر مربع فضای آموزشی و 100 متر مربع ساختمان نمازخانه است که برای نخستین بار در مدارس قیروکارزین ساخت نمازخانه مجزا در این مدرسه اجرا می‌شود.
این مقام مسئول با بیان برخی مشکلات در کشور و ضرورت تلاش، همکاری و کار برای رفع آن‌ها خاطرنشان کرد: در خط ولایت و رهبری بوده و اوضاع را با بصیرت کنترل کنیم تا اسیر تخریب‌ها نشده و به انحراف نرویم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول