اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیر شهر نیشابور:

3 مدرسه غیرانتفاعی و دولتی نیشابور هوشمند شدند

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیر شهر نیشابور گفت: به غیر از دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه کوشا نیشابور، همزمان مدارس راهنمایی شاهد چهار و رستگارمقدم، هوشمند شدند.

3 مدرسه غیرانتفاعی و دولتی نیشابور هوشمند شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدیوسف سپهری‌راد ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هوشمندسازی دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه کوشا نیشابور، اظهار داشت: اگر ما نتوانیم هم‌پای مدارس پیشرفته جهان حرکت کنیم، در روند امور مملکت تاثیر منفی دارد. 
معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیر شهر نیشابور با اشاره به اینکه جو عمومی مدارس به این سمت دارد حرکت می‌کند، افزود: باید این ذهنیت در مدارس به وجود بیاید تا باور کنیم در دنیای فعلی با این حجم اطلاعات روزافزون نباید عقب بمانیم.
وی اظهار امیدواری کرد: در مدارس نیشابور، دانش‌آموزانی الهی، خودباور، معتقد به نظام ولایی و از نظر علمی برطرف‌کننده نیازهای جامعه تربیت شوند.
معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: امروز بین مدارس شهری و روستایی به لحاظ استفاده از فناوری دارای شکاف آموزشی هستیم.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور توضیح داد: همه مدارس ما به صورت یکسان به فناوری‌های روز دسترسی ندارند.
به گفته سپهری‌راد، باید در عین توجه به مدارس برخوردار به مدارس پراستعداد نقاط روستایی نیز توجه شود.
وی تاکید کرد: باید جهت‌گیری کارمان و نگاه‌مان به هوشمندسازی مدارس به‌گونه‌ای باشند که این شکاف آموزشی به مرور زمان برطرف شود.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور با بیان اینکه فرصت‌های برابر آموزشی هنوز محقق نشده است، ادامه داد: کمیته‌ای در آموزش و پرورش تشکیل شده که به دنبال تحقق این موضوع است و تاکنون با شرکت‌های مختلفی وارد مذاکره شده و بعضی نیز قرارداد بسته‌اند.
سپهری‌راد در ادامه به ارائه گزارشی از روند برنامه‌های هفته پژوهش برگزارشده توسط این اداره پرداخت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول