اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خبر داد

دستگیری فروشنده محصولات ضد فرهنگی در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری فروشنده محصولات ضد فرهنگی در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری فروشنده محصولات ضد فرهنگی در خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، الله‌وردی یلی اظهار داشت: گزارشات واصله حاکی از این بود که افرادی با استفاده از فضای عمومی جامعه و سوء استفاده از عدم آگاهی کاربران، اقدام به راه‌اندازی سایت‌ها و وبلاگ‌هایی برای فروش و عرضه داروهای تقلبی، محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، داروهای ترک اعتیاد و مکمل‌های غذایی و رژیمی و یا تصاویر و فیلم‌های مبتذل کرده‌اند که پلیس فتا موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
وی اضافه کرد: مأموران با انجام گشت‌های سایبری در فضای مجازی موفق شدند یک فروشگاه اینترنتی به آدرس معلوم که اقدام به فروش محصولات خود تحت عنوان بسته آموزشی از جمله نرم‌افزارهای نقشه‌برداری و کتب رشته عمران می‌کرد را شناسایی کنند.
یلی با اشاره به اینکه بسته آموزشی فوق حاوی شش عدد دی‌وی‌دی مبتذل و مستهجن است، گفت: مأموران با یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی، آدرس فروشگاه مورد نظر را در یکی از استان‌های شمال غرب کشور شناسایی و برای بررسی صحت و سقم آن به پلیس فتای آن استان موضوع اعلام شد که آدرس مورد نظر مورد تأیید قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا خراسان شمالی اظهار داشت: با همکاری مقامات قضایی و پلیس فتا در استان یاد شده، صاحب فروشگاه با هویت معلوم که مبادرت به فروش محصولات غیر فرهنگی در قالب پکیج‌های نرم افزاری می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.
وی تصریح کرد: تمام تجهیزات موجود در محل مورد نظر اعم از رایانه‌ها، هارد اکسترنال، سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌های غیرمجاز و فلش مموری توقیف و محل مورد نظر نیز پلمب شد.
یلی هشدار داد: افراد سودجو با استفاده از عدم آگاهی مردم به ویژه قشر جوان همواره در صدد جلب مشتریان با شگردهای گوناگون هستند که ارسال عکس و فیلم‌های مبتذل و مستهجن و کتب ضد دینی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی از شگردهای جدید آنان است.
وی در پایان از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده این گونه فروشگاه‌های اینترنتی، مراتب را برای بررسی به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان و یا شماره تلفن‌های 2 – 2812770 اعلام کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول