اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد:

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در کرج خبر داد.

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان کرج موفق به شناسایی و دستگیری باند پنج نفره سارقان زورگیر که با ضرب و شتم نگهبان ساختمان‌های نیمه کاره اقدام به سرقت وسایل ساختمانی می‌کردند شدند.
وی افزود: ماموران کلانتری 13 جهانشهر حین گشت زنی در محدوده استحفاظی متوجه دو نفر شدند که در اطراف یک خودرو پیکان به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن می‌باشند که با مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به فرار کردند.
این مسئول در ادامه اظهار داشت: ماموران بلافاصله به تعقیب و گریز آنها پرداختند که در این تعقیب و گریز یکی از آنها فرار کرده و نفر بعدی دستگیر و در بازرسی از خودرو پیکان تعدادی وسایل شامل یک دستگاه موتور بالابر، قیچی بزرگ آهن‌بر، مقداری کابل برق، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی تجهیزات دیگر کشف و ضبط و به همراه متهم جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.
وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران اذعان داشت که خودرو متعلق به دوستش می‌باشد و به همراه چهار نفر دیگر با تشکیل یک باند سرقت و زورگیری با شناسایی ساختمان‌های نیمه کاره و در ساعت‌های خلوت روز هنگامی که به جز نگهبان ساختمان فرد دیگری در ساختمان نبود با ضرب و شتم نگهبان ساختمان اقدام به سرقت وسایل و تجهیزات ساختمانی می‌کردیم.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: پس از استعلام از شماره پلاک خودرو مشخص شد که خودرو سابقه سرقت از شهرستان ملارد را دارد که با راهنمایی‌های متهم و انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس از سوی ماموران مخفیگاه سایر متهمان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول