اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان خبر داد:

به‏کارگیری نیروهای متخصص به عنوان همیاران پلیس فتا

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: متخصصانی خارج از نیروی انتظامی علاقه‏مند به همکاری با پلیس هستند و پلیس حتما از وجود آنها به عنوان همیاران پلیس فتا در فضای مجازی بهره می‏برد.

به‏کارگیری نیروهای متخصص به عنوان همیاران پلیس فتا
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار احمدرضا رادان بعد از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در سمنان با اشاره به مزایای تشکیل پلیس فتا اظهار داشت: زمانی که مجرمان در محیط مجرمانه خود پلیس را احساس کنند، معمولا در آن محیط برای ایجاد ناامنی تلاش نمی‏کنند و حتی در کوچه و برزن هم اگر یک پلیس حضور داشته باشد، قطعا مجرم آنجا را برای خود منطقه ممنوعه می‏داند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: با ورود پلیس فتا گروهی از مجرمان این فضا را ترک کردند یعنی احساس و برداشتشان بر این شد که پلیس دارد این فضا را رصد و با آنها برخورد می‏کند که البته برخورد پلیس در این زمینه کاملا تخصصی است.
رادان افزود: توفیقات بسیار خوبی در انواع و اقسام جرایمی که در فضای مجازی می‏تواند شکل بگیرد، توسط پلیس فتا حاصل شد که حتی بعضی از مجرمان انگشت به دهن ماندند که پلیس به این زودی توانست این فضا را در تصرف و کنترل خود در بیاورد.
وی اظهار داشت: اگر چه فضاها همچنان قابل تغییر است و مجرمان همچنان در پیچیدگی‏های خودشان هستند اما این نوید را به مردم می‏دهیم که وجود پلیس فتا در فضای مجازی باعث می‌شود که مردم احساس امنیت بیشتری کنند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: البته ما نیازمند همراهی مردم در این فضا هستیم و از وجود متخصصان بهره خواهیم برد و همیارانی در پلیس فضای مجازی ایجاد خواهیم کرد تا این همیاران با کمک پلیس بتوانند فضای بهتری را فراهم کنند.
رادان گفت: متخصصانی خارج از پلیس وجود دارند که علاقه‏مند به همکاری با پلیس هستند و پلیس حتما از وجود آنها به عنوان همیاران پلیس فتا در فضای مجازی بهره می‏برد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در حال حاضر پلیس فتا در همه استان‏ها راه‏اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه فردا مانور سراسری زلزله و ایمنی در کشور برگزار می‏شود، ادامه داد: در این نوع مانورها تعاریف مختلفی برای دستگاه‏های مختلف شده است و هر کس وظیفه تعریف شده در این زمینه دارد و قطع به یقین اگر در این مانور وظیفه‏ای برای پلیس در نظر گرفته شده باشد، قطعا پلیس شرکت می‏کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول