اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح مرکز نظامی در عجب‌شیر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر گفت: پلیس موفق به شناسایی و دستگیری سارقان مسلح مرکز نظامی و کشف اموال مسروقه به ارزش 600 میلیون ریال شد.

دستگیری سارقان مسلح مرکز نظامی در عجب‌شیر
به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، محمد رحیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام پادگان شهید "برخورداری" عجبشیر مبنی بر سرقت از یکی از بخش‌های این پادگان، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی و انتظامی، طرح مهار و پیشگیری از سرقت را در سطح حوزه استحفاظی به اجرا در آوردند.
وی افزود: عوامل پلیس مذکور تمام ورودی‌ها و خروجی‌های شهر را کنترل کرده و با توجه به مشخصاتی که از سارقان اعلام شده بود سارقان در طرح مهار شناسایی و دستگیر شدند و پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت خود اعتراف کردند.
وی تاکید کرد: سارقان اعتراف کردند اموال مسروقه را در یکی از گاوداری‌ها پنهان کرده‌اند که عوامل پلیس آگاهی این شهرستان سریعاً به محل اعزام شده و تمام اموال مسروقه را کشف کردند که شامل مقادیری سیم مخابرات، سیم خاردار، میله آهنی میلگرد، نبش آهنی، درب فلزی، درب و پنجره آهنی،جعبه مهمات چوبی و فلزی، نورافکن و.. بود. 
رحیمی افزود: با توجه به اینکه احتمال سرقت به صورت مسلحانه از طرف سارقان متصور بود متهمان به پلیس آگاهی منتقل شده و پس از بازجویی با شگرد خاص پلیسی، سارقان به داشتن سلاح جنگی خود اعتراف کردند و بنابراین عوامل به همراه متهمان به محل مورد نظر عزیمت و یک قبضه کلت کمری با دو تیر جنگی را که داخل چاه فاضلاب انداخته شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر گفت: اموال مسروقه به ارزش 600 میلیون ریال پس از دلالت به آگاهی به مسئولان پادگان تحویل داده شد و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و برای رسیدگی به مقامات قضایی ارجاع شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول