اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

کشف 28 فقره اموال سرقتی در کرج/ دستگیری 12 سارق در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج گفت: مأموران انتظامی کرج به دنبال کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در کرج موفق به دستگیری 12 نفر سارق و مالخر و کشف 28 فقره اموال سرقتی شدند.

کشف 28 فقره اموال سرقتی در کرج/ دستگیری 12 سارق در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری 22 مهرشهر در حین گشت زنی بودند که متوجه خودرو پیکانی که به صورت بلاصاحب رها شده بود شده و با استعلام از مرکز شماره پلاک خودرو مشخص شد که خودرو روز گذشته به سرقت رفته و احتمالا از سوی سارق یا سارقان در آن مکان رها شده است.
خیرخواهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احتمال می‌رفت سارق یا سارقان دوباره به خودرو سرقتی سرکشی کنند بنابراین با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات محسوس و نامحسوس در منطقه دریافتند که سارقان خودرو سرقتی در خانه‌ای که خودرو در آن محل پارک شده ساکن هستند.
وی تأکید کرد: ماموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه منزل مورد نظر را محاصره و بعد از ورود به آنجا تعداد شش نفر متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل آنها تعداد 28 عدد کیف زنانه و سه عدد پنل را کشف و ضبط و متهمان جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.
خیرخواهان افزود: متهمان در بازجویی‌های ماموران در مواجهه با شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که خودرو را روز گذشته سرقت کرده‌اند و در خصوص سرقت کیف‌ها نیز گفتند که کیف‌ها را به روش‌های مختلف زورگیری و کیف قاپی به سرقت برده و اموال مسروقه را به شش نفر مالخر فروخته‌اند که با راهنمایی‌های متهمان و انجام اقدامات پلیسی این شش نفر مالخر نیز دستگیر شدند.
خیرخواهان در پایان اذعان داشت: کلیه متهمان به همراه اموال مسروقه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول