اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین اعلام کرد:

دستگیری اعضای باند توزیع‌کننده چک پول تقلبی در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مشگین گفت: با مراقبت و تلاش نیروهای پلیس باند توزیع‌کننده چک پول و اسکناس جعلی در مشگین‌شهر شناسایی و متلاشی شد.

دستگیری اعضای باند توزیع‌کننده چک پول تقلبی در مشگین‌شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی شهرستان مشگین در جریان تشریح جزئیات دستگیری این باند در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:‌ این باند با استفاده از فرصت پیش آمده برای تحویل چک پول‌ها و اسکناس‌های جعلی به تجار عمده در مشگین‌شهر اقدام به تهیه و توزیع چک پول و اسکناس جعلی کرده بودند که با هوشیاری پلیس اعضای سه نفره این باند دستگیر شد.
رضا اصلانی‌فر با بیان اینکه از دستگیرشدگان 12 میلیون تومان چک پول و اسکناس تقلبی به دست آمده است، تصریح کرد: غفلت برخی از تجار در داد و ستدها سبب شده تا از این چک پول‌ها استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: این باند با استفاده از شگردهای نو و تازه در اکثر معاملات خود به صورت یک در میان از پول‌های تقلبی استفاده می‌کردند تا فردی به آنها مشکوک نشود در حالی که با هوشیاری خود تجار و بازرگانان افراد توزیع‌کننده به پلیس اطلاع داده شدند و ما در یک عملیات مراقبتی اعضای این باند را دستگیر کردیم.
اصلانی‌فر اضافه کرد: در عملیات غافلگیری دستگیری عاملان این اقدام سودجویانه چک پول و اسکناس‌های تقلبی از افراد به دست آمد و دستگیرشدگان برای رسیدگی به پرونده‌هایشان تحویل مقامات قضایی شدند.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی شهرستان مشگین ادامه داد: این چک پول‌ها به صورت ماهرانه چاپ و جعل شده بودند که حتی دستگاه‌های تشخیص اسکناس نیز قادر به شناسایی جعلی بودن آنها نشده بودند.
وی از عموم مردم به ویژه تجار و بازاریان خواست در داد و ستدهای خود به موارد مشکوک اعم از اسکناس و چک پول‌ها را به اطلاع پلیس رسانده تا با در میان گذاشتن این موارد افراد متخلف را دستگیر کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول