اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

انتخابات مجلس عرصه رقابت نه، عرصه خدمت به مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان خلخال گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی عرصه رقابت کاندیداها نیست بلکه میدان مسابقه برای خدمتگزاری بیشتر به مردم است.

انتخابات مجلس عرصه رقابت نه، عرصه خدمت به مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدصابر امینی‌راد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار کرد: جایگاه مجلس و تأثیرگذاری آن در سرنوشت مردم روشن و مبرهن است و همین جایگاه سبب شده است که دشمن افکار خامی را در بی‌هویت ساختن این جایگاه با عظمت از خود نشان دهد.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام در فکر تدارک فتنه جدید هستند تا بتوانند استقلال و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را پایمال کنند اما حضور مردم در انتخابات و برگزاری سالم آن دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارد.
امینی‌راد انتخابات مجلس را مهم‌ترین عامل در تعیین سرنوشت عمومی جامعه و حاکمیت اعلام کرد و افزود: از کاندیداهایی که از فردا ثبت‌نام می‌کنند، انتظار می‌رود از بی‌قانونی در عرصه تبلیغات بپرهیزند و به عنوان شأن قانون‌گذاری خود به این میثاق ارزشمند وفادار باشند.
این مسئول در ادامه سخنان خود خلق حماسه 9 دی ماه را نشان روشنی از پشتیبانی مردم از نظام و ولایت دانست و خاطرنشان کرد: 9 دی حادثه‌ای تاریخی است که در سرنوشت همگرایی ملت ایران و همدلی و وحدت آنها بهترین نماد و نشانه است.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه حفظ وحدت و همدلی در جامعه و دوری از هرگونه خودروی آفت‌آفرین اضافه کرد: جامعه زمانی می‌تواند رو به جلو و پیشرفت حرکت کند که در آن نمونه‌های همگرایی و وحدت در اوج اعلا باشد.
به گزارش فارس، امام جمعه موقت خلخال در ادامه سخنان خود به آفت‌های جامعه از جمله بداخلاقی، بدخلقی و بدگمانی در خانواده اشاره کرد و ادامه داد: خانواده با اساس‌ترین بنیاد اجتماعی است و جوانان باید از تجربیات گذشتگان درس گرفته و از هرگونه دروغ و بدگمانی و بدخلقی در آغاز زندگی و تحکیم بنیان خانواده پرهیز کنند.
وی به اهمیت سواد در جامعه و همگانی شدن این فریضه واجب اشاره کرد و گفت: علم و سوادآموزی محور و مدار تمام آموزش‌ها و یادگیری‌ها است که اگر در جامعه به عنوان یک ارزش قلمداد شود جایگاهی بس عظیم پیدا می‌کند.
امینی‌راد همچنین اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی را یادآور شد و از همگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حفظ جان خود و شهروندان کوشا باشند.
وی در پایان سخنان خود به شروع ثبت‌نام کاندیداهای مجلس نهم از روز شنبه به مدت یک هفته اشاره کرد و افزود: افراد صاحب صلاحیت و توان و شایستگی باید آمادگی اعلام کرده و در این صحنه با شکوه حضور داشته باشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول