اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

افرادی در انتخابات ثبت‏نام کنند که توان قانون‏گذاری دارند

خبرگزاری فارس: ‌امام جمعه سمنان با اشاره به آغاز ثبت‏نام کاندیداها گفت: کسانی باید در عرصه انتخابات شرکت کنند که توان خدمتگزاری به مردم و قانون‏گذاری را داشته باشند.

افرادی در انتخابات ثبت‏نام کنند که توان قانون‏گذاری دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های آیین وحدت‏بخش نماز جمعه سمنان که با حضور پرشور مردم برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز ثبت‏نام کاندیدها اظهار کرد: کسانی باید در این عرصه شرکت کنند که توان خدمتگزاری به مردم و قانون‏گذاری را داشته باشند.
وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‏های رای دسیسه‏ها و توطئه‏های دشمنان نظام را خنثی می‏سازد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ادامه داد: کاندیداهای انتخاباتی نیز باید مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.
شاهچراغی اضافه کرد: امیدواریم مردم نیز به لطف خداوند متعال، افراد خدمتگزار، لایق و در خط رهبر معظم انقلاب را انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه انتخابات در نظام اسلامی جشن مردم‏سالاری است، بیان کرد: انتخابات از مرحله ثبت‏نام آن آغاز می‏شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) تصریح کرد: به فرموده امام راحل "مسئله در انتخابات برد و باخت نیست بلکه مسئله خدمت به مردم است".
وی همچنین با اشاره به ضرورت مقابله با بداخلاقی‏های انتخاباتی گفت: کاندیداها و طرفداران آنها باید در انتخابات از بداخلاقی پرهیز کنند.
شاهچراغی همچنین به ناکامی نیروهای آمریکایی‏ها در عراق اشاره کرد و ادامه داد: اگر چه آمریکایی‏ها از عراق خارج شدند اما عوامل آنها یعنی وهابی‏ها هنوز هستند.
وی افزود: آنها چقدر فشار آوردند تا منافقان در عراق بمانند و فشار آن‏قدر زیاد بود که به آنها شش ماه مهلت دادند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ادامه داد: مصری‏ها نیز اگر زیر بار شورای نظامی نمی‏رفتند در حال حاضر کار تمام شده بود و این طور گرفتار آنها نمی‏شدند.
شاهچراغی همچنین با اشاره به حماسه 9 دی اضافه کرد: مردم در این روز حماسی بدون فراخوان و دعوت به خیابان‏ها آمدند و توطئه‏های ننگین دشمنان را خنثی کردند.
وی اظهار کرد: این حضور حماسی مردم باید امسال در انتخابات مجلس شورای اسلامی تکرار شود.
امام جمعه سمنان با اشاره به فعالیت نهضت سوادآموزی و تاکید کرد: بی‏سوادی هنوز در کشور ریشه‏کن نشده که این در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.
شاهچراغی همچنین با اشاره به روز ثبت احوال و گرامیداشت این روز خاطرنشان کرد: ثبت احوال مرکز خوب و مهمی برای ثبت آمار و ارقام است که این روز را به زحمتکشان این عرصه تبریک می‏گویم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول