اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

نامزدهای انتخاباتی به لابی‌های ثروت متصل نشوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: ملاک انتخاب صرفه شخصی افراد نباشد و نامزدهای انتخاباتی نیز به سران ثروت و قدرت لابی نکنند.

نامزدهای انتخاباتی به لابی‌های ثروت متصل نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) در مورد نهضت سوادآموزی اظهار داشت: نهضت سوادآموزی در طول سال‌های گذشته در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی که جزو اهداف آموزشی دنیا بوده تلاش‌های بسزایی کرده است.
وی با بیان اینکه در ایران پوشش آموزشی همگانی در این امر قابل قبول است افزود: کشور ما در امر سوادآموزی گام‌های موثری برداشته و با ظرفیت‌های خوب خود برای ریشه‌کن کردن این معضل اجتماعی عقب نمانده است.
امام جمعه جهرم با اشاره به روز سوادآموزی و ترویج فرهنگ نماز نیز گفت: باید در امر فرهنگ‌سازی نماز جماعت در ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی تلاش و به اهمیت دادن به این فریضه الهی توجه شایانی کرد.
این مسئول در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه جهرم با یادآوری سوم دی و آغاز ثبت نام از نامزدهای نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برگزاری انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و باید توجه کرد که ملاک انتخاب صرفه شخصی افراد نباشد.
دژکام با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب مبنی بر عدم لابی نامزدهای انتخاباتی با سران ثروت و قدرت بیان کرد: مردم در انتخابات خدا را در نظر گرفته و رای دهند و باید نمایندگانی به مجلس راه یابند که توانایی اداره کشور و شهر خود را داشته باشد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به 9 دی و روز بصیرت خاطرنشان کرد: در این روز مردم با بصیرت کامل تمام کننده فتنه 88 بودند و جلو اقدام خودسرانه فتنه‌انگیزان را گرفتند.
وی با بیان اینکه مردم جهرم مانند گذشته پیشتاز این حرکت انقلابی بودند گفت: مردم جهرم در روز هشتم دی ماه با حضور یک‌پارچه خود ثابت کردند که هنوز پیشتاز در حرکت‌های انقلابی بوده و به عنوان شهری که نبض انقلاب در آن می‌تپد برای حفظ آرمان‌های انقلاب آماده هستند.
نماینده ولی فقیه در جهرم همچنین با اشاره به سالروز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تصریح کرد: در کشور ایران در طول یک سال اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها توفیقات خوبی در زمینه اقتصادی و صرفه‌جویی انجام شده است.
وی با بیان اینکه هر کاری که انجام می‌شود نقاط ضعف نیز دارد که باید با توجه و پیگیری رفع شود بیان کرد: بنا بود به بخش تولید نیز درصدی از یارانه تعلق گیرد تا مشکلات تولید کنندگان رفع شود و لازم است دولت به این مهم توجه کرده و بخش تولید بیش از پیش فعال شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول