اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

دسیسه‌های دشمنان در انتخابات با هوشیاری مردم خنثی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: در طول سال‌های انقلاب اسلامی یکی از نقاط حساس که دشمنان برای آن برنامه‌ریزی می‌کردند مسئله انتخابات بوده که این دسیسه‌ها با هوشیاری و بیداری مردم خنثی شده است.

دسیسه‌های دشمنان در انتخابات با هوشیاری مردم خنثی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر تاجی در خطبه‌های این هفته جمعه چناران به آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات اشاره کرده و اظهار داشت: برنامه مخالفان و ضد انقلاب از همین حالا برای انتخابات پیش رو القا فرمایشی بودن انتخابات، تحریک برخی ورشکستگان سیاسی برای تحریم انتخابات، زیر سوال بردن عملکرد شورای نگهبان در رد صلاحیت‌ها با فضا سازی برای ثبت نام کسانی که صلاحیت‌های لازم و شرایط شرکت در انتخابات را ندارند تا آمار رد صلاحیت‌ها زیاد شود و آنها هم از آن بهره‌برداری کنند.
خطیب جمعه چناران با اشاره به حماسه 9 دی گفت: 9 دی از ایام الله‌ها است که پایان دهنده هشت ماه فتنه‌گری دشمنان بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم و به یک برنامه پیچیده و از قبل تعیین شده بود.
تاجی افزود: 9 دی روزی بود که چشم فتنه به برکت عاشورای امام حسین (ع) و بصیرت دینی مردم کور شد. 
وی با اشاره به خروج نیروهای امریکایی از عراق گفت: آثار مخرب حضور 9 ساله آمریکا در عراق کشتار نزدیک به یک میلیون عراقی بی‌گناه بود که متاسفانه این روش همچنان با انفجارهای کوری که با حمایت آمریکا و عربستان و نیروهای سرسپرده داخلی همچنان ادامه دارد از یک سو بی‌سرپرست شدن نزدیک به یک میلیون زن، یتیم شدن نزدیک به 4 میلیون کودک عراقی و تخریب عراق است.
وی در ادامه افزود: از سوی دیگر این جنگ پرهزینه‌ترین جنگ تاریخ امریکا است که نزدیک به یک تریلیون دلار هزینه برای مردم آمریکا تحمیل کرده در کنار  4 هزار و 500 کشته و بیش از 32 هزار مجروح برای ارتش آمریکا همه این هزینه‌ها به بهانه یک دروغ بزرگ آن هم وجود سلاح کشتار جمعی در عراق بود.
وی با اشاره به یکساله شدن طرح هدفمندی یارانه‌ها ضمن قدردانی از دولت و ملت که با همراهی خودشان این پیروزی بزرگ اقتصادی را رقم زدند گفت: این طرح با تمام خوبی‌ها اشکالاتی دارد که باید در ادامه مسیر آن اصلاح شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول