اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت:

مراقب ایمان خود در انتخابات باشیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دهدشت گفت: خدا کند در انتخابات پیش رو به منافع مردم و نظام بیندیشیم و ایمان‌سوزی نداشته باشیم.

مراقب ایمان خود در انتخابات باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه اول نماز جمعه این هفته دهدشت با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و دوری جستن از گناهان اظهار کرد: کسانی می‌توانند از یاران امام زمان باشند که تقوای الهی را رعایت کنند.
امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اینکه خداوند مدبر‌ الامور است، تصریح کرد: خداوند برای همه اعضا و جوارح انسان وظیفه مقرر فرموده است.
وی افزود: اگر این اعضا هر کدام به وظیفه خود عمل کنند انسان دوست خدا می‌شود و اگر هر یک از این اعضا در عمل به وظیفه درست عمل نکنند انسان ناقص وارد صحرای محشر خواهد شد.
تقوی با بیان اینکه خداوند در جواب انسان‌های خطا کار می‌فرماید: " ای انسان ما به تو چشم دادیم که حقایق این دنیا را ببینی"، گفت: انسان باید سعی کند با اعمال درستی که با اعضا و جوارح خود انجام می‌دهد در راه خدا گام بردارد و در روز محشر کامل باشد.
وی افزود: حق خدا بر انسان این است که فقط خدا را بپرستد و سعی کند در دنیا برای خوشایند کسی غیر از خدا عمل نکند که دچار شرک خفی شود.
امام جمعه موقت دهدشت ابراز داشت: وعده الهی این است، کسی که خدا را تمام و کمال بپذیرد خداوند در دنیا و آخرت او را بی‌نیاز می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: حق انسان بر خودش این است که از اعضا و جوارح در راه خدا استفاده کرده هر چند مسئولیت اعضا و جوارح هر کس بر عهده خود اوست.
تقوی ادامه داد: توصیه ما به سازمان‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند این است که از احادیث و روایات ما در مورد حقوق انسان استفاده کنند تا به معنای واقعی حقوق بشر پی ببرند.
تقوی با اشاره به سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی، از همه تلاشگران در این عرصه که برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی زحمات فراوانی کشیده‌اند تشکر کرد و گفت: این عزیزان با تلاش چشمگیر خود در طول این 30 سال حدود 95 درصد از بی‌‌ سوادن را با چراغ سواد روشنایی بخشیده‌اند و با این کار خود خدمات ارزنده‌ای به نظام و ملت کردند.
وی با اشاره به گذشت یک سال از هدف‌مندی یارانه‌ها، از مردم به خاطر همکاری خوبی که با دولت داشتند تشکر کرد و ابراز داشت: اگر همکاری و همدلی مردم نبود این طرح عظیم با شکست روبه‌رو می‌شد.
امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه در این ایام ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی مجلس را داریم، خاطرنشان کرد: انتخابات یک امتحان است و امیدواریم همه بتوانیم از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.
وی افزود: بنا به فرموده امام راحل دشمن زمانی می‌تواند در بین ملت ما رخنه ایجاد کند که مسئله برد و باخت انتخاباتی به‌وجود آید.
وی ابراز امیدواری کرد تا در بحث انتخابات ایمان‌سوزی نداشته باشیم و با بصیرت گام برداریم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول