اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

اخلاق سالم انتخاباتی در اولویت نخست قرار گیرد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: همه باید ضمن توجه و رعایت اخلاق سالم انتخاباتی، این موضوع را به اولویت نخست فعالیت های خود قرار دهند.

اخلاق سالم انتخاباتی در اولویت نخست قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام والمسلمین عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‎های این هفته نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت سالروز وفات امام زین العابدین(ع) و ماه صفر، به سالروز ولادت حضرت مسیح اشاره کرد و با تبریک این روز، اظهار داشت: یکی از توصیه‎های خود حضرت مسیح، اعتقاد و توجه به پیامبر اسلام به عنوان آخرین پیامبر الهی و آخر‎الزمان بوده و همه پیروان خود را نیز به ایمان به وی دعوت کرده بود.
وی افزود: از این رو پیروان دین مسیحیت باید به پیامبر آخرالزمان بیشتر توجه کرده و در فرامین پیامبر خود بیشتر تامل کرده و در اعتقادات خود بازنگری کنند.
ابوعلی در ادامه به مسایل فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت: ابتدا از همه دستگاه‎هایی که برنامه‎های فرهنگی متعددی را برای مردم برگزار می‎کنند تقدیر و تشکر می‎کنیم اما متاسفانه مسایل فرهنگی ناخوشایندی در سطح جامعه دیده می‎شود که نگران کننده است.
وی تصریح کرد: همه باید در رفع این مسایل تلاش کنیم تا این مشکلات در آینده به تهدید و مسایل حل نشدنی تبدیل نشده و دچار مسایل حاد فرهنگی نشویم.
ابوعلی خاطرنشان کرد: دستگاه‎های مسئول ضمن تلاش بیشتر در این موضوع، باید وظایف خود را به خوبی و طبق قانون و اسلام با صلابت و محکم انجام دهند.
امام جمعه بهبهان در ادامه خطبه‎های خود به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: توصیه ما به افرادی که واجد شرایط بوده و می‎توانند کمک کنند، حضور در صحنه است.
وی افزود: کاندیداها نیز باید به تبلیغات سالم توجه داشته و از تخریب دیگران برای بالابردن خود استفاده نکنند زیرا با این سری اقدامات، خود تخریب شده و چهره نامطلوبی از آنان بر جا خواهند ماند.
ابوعلی خاطرنشان کرد: همه باید ضمن توجه و رعایت اخلاق سالم انتخاباتی، رعایت شئونات اخلاقی، این موضوعات را در اولویت‎های نخست فعالیت‎های انتخاباتی خود قرار دهند.
وی تصریح کرد: مسئولان برگزاری انتخابات نیز باید با بی طرفی کامل و طبق قانون به وظایف خود عمل کرده تا انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم را داشته باشیم.
خطیب جمعه بهبهان هم چنین با تبریک سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: تلاش‎های این نهاد باعث کاهش محسوس بی سوادی در کشور شده اما انتظار داریم با تلاش‎های بیشتر به زودی شاهد جشن ریشه‎کن کردن بی‎سوادی در شهرستان بهبهان باشیم.
ابوعلی در پایان بر رسیدگی به امور و خدمت‎رسانی به مردم به خصوص مناطق محروم و حاشیه شهر تاکید کرده و خواستار رفع معضلات فرهنگی و امنیتی در این مناطق شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول