اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نام‌نویسی افراد فاقد صلاحیت؛

ترفند دشمنان در انتخابات افزایش رد صلاحیت‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: ترفند جدید دشمنان برای به چالش کشیدن نظام و انقلاب اسلامی افزایش رد صلاحیت‌ها در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی است.

ترفند دشمنان در انتخابات افزایش رد صلاحیت‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی ظهر امروز در آئین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته آبپخش با توصیه خود و سایر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی به معنای انجام واجبات، دستورات و فرامین حضرت باری‌تعالی و دوری از معاصی و منکرات و آنچه ذات اقدس حضرت اله ما را از انجام آن نهی کرده و سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها در گرو تقوای الهی است.
وی افزود: با توجه به جایگاه بالای عدالت در دین مبین اسلام، عدالت یکی از بارزترین ویژگی‌های حکومت امام زمان (عج) است و حاکمیت عدالت در دوران حاکمیت و ظهور ایشان است.
رضایی خاطرنشان کرد: حضرت امیرالمومنان (ع) در سخنی درباره دوران حکومت امام عصر (عج) می‌فرمایند در زمان حکومت امام عصر(عج) زمین پر از عدل و داد می‌شود همانگونه که زمین پر از ظلم و جور شده است.
خطیب جمعه آبپخش ابراز داشت: برای تشخیص معانی و مفاهیم دقیق برخی حقایق باید معانی مخالف آن را بدانیم و برای درک بهتر مفهوم عدل باید مفهوم ظلم را بدانیم تا بتوانیم به معنا و مفهوم حقیقی عدل دست یابیم.
رضایی در بیان انواع ظلم‌ها ابراز داشت: ظلم‌ها انواع گوناگونی دارند، ظلم‌هایی که بخشیده نمی‌شوند، ظلم‌هایی که رها نمی‌شوند و بدون مجازات نمی‌مانند و ظلم‌هایی که مورد بخشش و غفران قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: تمام ظلم‌ها از ظلم و کوتاهی در عبادت، عبودیت و بندگی خداوند متعال و غفلت از یکتاپرستی و ایجاد شرک خفی و جلی در وجود انسان‌ها بازمی‌گردد.
امام جمعه آبپخش خطاب به افرادی که قصد کاندیداتوری نهمین دور از مجلس شورای اسلامی را دارند گفت: افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند باید بدانند که کرسی مجلس شورای اسلامی مکانی برای خدمات‌رسانی به به مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی است و اگر کسی با قصد و نیتی غیر از این در صحنه حضور یابد خادم و خدمتگزار مردم نخواهد بود.
رضایی با اشاره به سخن معمار کبیر انقلاب تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی خانه و عصاره ملت است و اگر افراد احساس می‌کنند می‌توانند خادم مردم باشند و در جایگاه تقنین و قانون‌گذاری قرار گیرند باید وارد عرصه شوند.
وی افزایش رد صلاحیت‌ها را شیوه جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای به چالش کشیدن نظام دانست و عنوان کرد: در ایام نام‌نویسی از کاندیدا‌های انتخابات نهمین دور از مجلس شورای اسلامی ممکن است افرادی که حتی فاقد شرایط اولیه هستند؛ اقدام به نام‌نویسی کنند که بالطبع رد صلاحیت خواهند شد.
امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: در روزهای نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی، مسئولان اجرایی انتخابات باید توجه و دقت‌نظر کافی داشته باشند تا در زمان‌های آینده دچار مشکل نشویم.
وی با تاکید بر اینکه افراد در قبال رای و نظر خود مسئولند متذکر شد: افرادی که می‌خواهند رای و نظر خود را اعلام کنند و باید از هم‌اکنون نسبت به شناسایی و آشنایی با کاندیداها و مواضع و طرز فکر ایشان اقدام کنند.
رضایی بیان داشت:‌ امیدواریم مجلس آینده مجلسی مطیع تام مقام معظم رهبری و بالی برای دولت خدمتگزار در راه پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
این مسئول گفت: بعد از انتخابات 88 دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافقین طرح‌های متفاوتی برای به چالش کشیدن و ایستادگی در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند که همگی با حضور به موقع و ایستادگی مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی خنثی شد.
امام جمعه آبپخش تاکید کرد: در عاشورای 88 دشمنان در مقابل اسلام، مقدسات و ارزش‌های اسلامی را مورد اهانت قرار دادند و مردم مسلمان ایران در مقابل این عمل قبیح دشمنان حماسه‌ای دیگر خلق کردند.
وی با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و حماسه است، اذعان داشت: مردم در این روز تاریخی در برابر اهانت‌‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد میدان شدند و توطئه‌هایی را که توسط دشمنان خارج از کشور طراحی و اجرا می‌شد را نقش برآب کردند و حماسه بزرگ 9 دی را خلق کردند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول