اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

اخلال در انتخابات یکی از اهداف دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: اخلال در روند برگزاری انتخابات و ایجاد اشکال در نتیجه آن یکی از اهداف مورد نظر دشمنان انقلاب اسلامی است.

اخلال در انتخابات یکی از اهداف دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمجدالدین حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: یکی از رویدادهای سیاسی پیش روی کشور، انتخابات مجلس شورای اسلامی است که همگان باید برای هرچه بهتر با شکوه برگزار شدن این انتخابات تلاش کنیم.
وی افزود: دشمنان اسلام از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره می‌جویند و به طور قطع یکی از برنامه‌های مشخص دشمن، اخلال در انتخابات است.
حسینی تصریح کرد: هم‌افزایی جنگ نرم دشمنان خارجی با محوریت آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل با فتنه داخلی فضایی نامناسبی را در کشور ایجاد کرده بود.
امام جمعه فردوس یادآور شد: ایجاد این فضا تمامی مخالفان و معاندان جمهوری اسلامی نظیر منافقان، سلطنت طلبان، توده‌ای‌ها، لیبرال‌ها، علی‌گراها، بهایی‌ها، شیطان پرست‌ها و اراذل و اوباش را امیدوار کرده بود که ایران اسلامی در آستانه یک تحول بزرگ سیاسی قرار دارد و کار جمهوری اسلامی تمام است.
وی گفت: براساس این تحلیل غلط سناریوی حرمت شکنی عاشورای حسینی طراحی شد که به فضل الهی، خروش انقلابی مردم ایران در نهم دی‌ماه با دو رویکرد محکوم کردن جریان نفاق و عوامل فتنه و همچنین حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به دشمنان ثابت کرد که تا چه اندازه بیراهه رفته و دچار کج فهمی شده‌اند.
حسینی یکی از ویژگی‌های حضور حماسی مردم در نهم دی‌ماه را فراگیر بودن آن عنوان کرد و افزود: باید حضور همه اقشار مردم در این حماسه بزرگ را پاس بداریم.
وی تصرف هواپیمای فوق مدرن بدون سرنشین آمریکا و بازداشت جاسوس ایرانی تبار سازمان سیا توسط یاران گمنام امام زمان(عج) را پاسخ ایران به تشدید فشارهای آمریکا در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران دانست.
امام جمعه فردوس با اشاره به سالروز ثبت احوال تصریح کرد: در حال حاضر نام‌های ائمه و خاندان پیامبر(ص) بیشترین نام‌های فرزندان این مرز و بوم را تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول