اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی:

بیش از 5 میلیارد ریال زکات به کمیته امداد پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از پرداخت 5 میلیارد و 55 میلیون ریال زکات طی هشت ماهه گذشته به کمیته امداد استان خبر داد.

بیش از 5 میلیارد ریال زکات به کمیته امداد پرداخت شد
محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: خداوند بخشی از مال فقرا و نیازمندان را در مال ثروتمندان قرار داده است که اگر ثروتمندان به موقع به فریضه الهی پرداخت زکات اقدام کنند، فقر در جامعه از بین خواهد رفت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با تاکید بر اینکه پرداخت به موقع زکات باعث خیر و برکت در جامعه و پاکی نفس می‌شود، خاطرنشان کرد: زکات نتیجه پاکیزگی و رشد است که پرداخت آن موجب پاک شدن مال از حرام و افزایش برکت می شود.
ولیئی ادامه داد: زکات جمع‌آوری شده در رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان جامعه، احداث و تعمیر مساجد و حسینیه‌ها، ساخت غسالخانه و... هزینه می‌شود.
وی گفت: اقامه نماز و پرداخت زکات از فرائض دینی است که در قرآن کریم بارها مورد سفارش و تاکید قرار گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بر لزوم فرهنگ‌سازی پرداخت زکات در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: با انجام تبلیغات درست و فرهنگ سازی باید این فریضه  را در جامعه نهادینه کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از کسب 67 میلیارد ریال درآمد اختصاصی در حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد در سال جاری خبر داد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول