اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان:

کارکنان حوزه گردشگری سفیران فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان گفت: تک‌تک افرادی که در حوزه گردشگری فعالیت دارند، سفیران فرهنگی ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند.

کارکنان حوزه گردشگری سفیران فرهنگی هستند
به گز ارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین شمس‌الدینی ظهر امروز در نخستین همایش عفاف و حجاب ویژه مدیران و کارکنان حوزه صنعت گردشگری استان کرمان اظهار داشت: در حوزه صنعت گردشگری برگزاری و تداوم چنین جلساتی یک بحث لازم و ضروری است و از این منظر اهمیت ویژه دارد که تک‌تک افرادی در این حوزه فعالیت دارند، سفیران فرهنگی ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی خاطرنشان کرد: تمام افرادی که در حوزه صنعت گردشگری فعالیت می‌کنند، رفتار‌‌های آنها زیر ذره‌بین گردشگران داخلی، خارجی و نهادهای نظارتی است.
شمس‌الدینی ابراز داشت: در خارج  کشور شما به نوعی مبلغ و ترویج دهنده فرهنگ ایرانی، اسلامی و کرمانی هستید و نگاه دقیق و مو شکافانه‌ای به رفتار و عملکرد شما می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی تلاش می‌کنند از کشورها هویت‌زدایی کنند، گفت: نحوه تسلط بر کشورها از نوع جنگ و خون‌ریزی عوض شده و عمدتا جنگ از طریق مسائل فرهنگی و در نور دیدن مرزهای فرهنگی کشورها است و به شدت در این زمینه فعالیت می‌کنند، ترویج پوشش یک جور لباس و یک جور غذا دارند تا هویت‌های فرهنگی کشورها را به تصرف خود در آورند.
شمس‌الدینی تصریح کرد: آن‌ها بحث دهکده جهانی را مطرح کرده‌اند و تا حدودی به هدف خود رسیده‌اند و غربی‌ها برای ضربه
زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران  خیلی تلاش کردند که نتیجه‌ای برای آنها نداشت و امروز تمام تلاش و همت خود را در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی و عمدتا سرمایه‌گذاری بر روی کانال‌های ماهواره‌ای اجتماعی قرار داده‌اند.  
شمس‌الدینی با اشاره به اینکه کشورهایی که فرهنگ اصیل دارند، باید مراقب باشند و از فرهنگ خود صیانت کنند و یکی از مهم‌ترین داشته‌های فرهنگی کشور ما همین حجاب و عفاف است، افزود: در جامعه ایران باستان قبل از اسلام حجاب با معیارهای اسلامی وجود داشته است و حجاب مربوط به دوران اسلام در ایران نیست.
وی تصریح کرد: بهترین جاذبه‌های گردشگری در کشور ما جاذبه‌های گردشگری فرهنگی است.
شمس‌الدینی گفت: زن ایرانی مسلمان با پوشش اسلامی می‌تواند در عرصه‌‌های مختلف مطرح باشد و امام علی (ع) فرمود «هر چیزی زکاتی دارد و زکات زیبایی پاکدامنی است».
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول