اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

بیشترین توجه دشمن به حوزه فرهنگی ماست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در شرایط فعلی بیشترین توجه دشمن به حوزه فرهنگی ماست.

بیشترین توجه دشمن به حوزه فرهنگی ماست
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدحسن شنبدی در آیین تودیع و معارفه بخشدار آبپخش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای خدمتگزاری، علم و تقوا بوده‌اند.
وی افزود: در سفرهایی که در ماه‌های اخیر به بخش‌های همجوار آبپخش، شبانکاره و سعد‌آباد داشته‌ام ائتلاف و اقتدار خاصی میان این بخش‌ها وجود داشته که میتواند باعث پیشرفت و ارتقای هرچه بیشتر این مناطق شود.
معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه ولایی بودن یکی از ویژگیهای شهیدان رجایی و باهنر است خاطرنشان ساخت: هفته دولت که به یاد شهیدان رجایی و باهنر الگوهای خدمتگزاری، ‌اسوه علم و تقوا است فرصتی است تا دولتمردان مردم را در نظام مقدس جمهوری اسلامی با خدمات خود آشنا سازند.
شنبدی افزود: هفته دولت فرصتی برای قدردانی از زحمات بیشائبه دولتی است که هدفش خدمتگزاری به مردم و حمایت همه جانبه از مردم مناطق محروم است.
این مسئول تصریح کرد: دوران ریاست جمهوری شهید رجایی هر چند کوتاه بوده ولی خدمات آن تاکنون در دل مردم شیرینی می‌کند و این به دلیل اخلاص،‌ تقوا و اندیشه ولایی این بزرگواران بوده است.
شنبدی در ادامه با اشاره به رهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری ابراز داشت: اندیشه، نگاه و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همانا اندیشه، نگاه و رهبری امام خمینی (ره) بوده و همه ما باید در سایه پیروی از فرامین و منویات ولی فقیه که باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناتوانی دشمنان نظام در برابر آن میشود گام برداریم.
وی اذعان داشت: عدالت‌محوری و پیروی و الگوبرداری از عدل علی (ع)، مبارزه با فساد بویژه فساد اقتصادی، پاکدامنی و شفافیت و ... از ویژگیهای دولت خدمتگزار و عدالت‌محور  احمدی‌نژاد است.
شنبدی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر استان بوشهر بوده‌ایم، عنوان داشت: در استان شاهد سرمایه‌گذاری 189 میلیارد تومانی پروژه‌ها هستیم و در برخی شهرستان‌ها شاهد رشد 99.2 درصدی این پروژه‌ها بوده‌ایم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر فعالیت‌های فرهنگی را یکی از اولویت‌های اصلی دولت دانست و گفت: در شرایط فعلی بیشترین توجه دشمن به حوزه فرهنگی ماست و توجه به این حوزه و تقویت آن میتواند نقش مهمی در مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.
شنبدی در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات 20 ماهه کوروش رستمی در بخشداری آبپخش، احمد خرم‌روز شهردار سابق شنبه را به عنوان بخشدار جدید آبپخش معرفی کرد.
انتهای پیام/خ20
انتهای پیام/خ20    
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول