اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد هرمزگان؛

پرمایه‌ترین کار کمیته امداد فعالیت در حوزه فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد هرمزگان گفت: پرمایه‌ترین کار کمیته امداد امام (ره) فعالیت در حوزه‌های فرهنگی است.

پرمایه‌ترین کار کمیته امداد فعالیت در حوزه فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، ناصرالدین رحیمی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مجتمع فرهنگی تربیتی امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: کمیته امداد در راستای رشد و تعالی دانش‌آموزان در طول سال با موضوعات و سرفصل‌های متنوع فرهنگی برنامه‌ریزی مناسبی دارد.
وی افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) در کنار وظیفه ذاتی خود که حمایت از محرومان واقعی جامعه است پرداختن به مسئله مهم و اساسی فرهنگ را در کنار ماموریت‌هایی همچون توجه به اقتصاد و معیشت خانواده‌ها، مشارکت های مردمی و تعاون و اشاعه فرهنگ و روحیه ایثار، فداکاری و خودباوری را جزو برنامه‌های کاری خود قرار داده است.
رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد هرمزگان با بیان اینکه فرهنگ ،اساس و زیربنای هر کشور و مجموعه به شمار می‌آید، بیان داشت: پرمایه‌ترین کار امداد فعالیت در حوزه فرهنگی است.
رحیمی ابراز داشت: کار فرهنگی صحیح و با محور اسلام سبب تحول بنیادی، تکامل انسان و رشد و بالندگی در تمام عرصه‌ها می‌شود.
وی اضافه کرد: خانواده‌ها می‌توانند با گام برداشتن در مسیر ارزش‌ها و اصول دینی و فرهنگی بنای خانواده را مستحکم‌تر کنند.
رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد هرمزگان حرکت نهاد کمیته امداد در امور فرهنگی را شتابان و رو به جلو ارزیابی کرد و ادامه داد: کمیته امداد نهادی مقدس و یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب است و در راستای صیانت از فرهنگ اصیل دینی هر ساله کارهای بزرگی را انجام می دهد.
وی با بیان اینکه هم اکنون 3 هزار دانشجو و طلبه و 26 هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد مشغول به تحصیل و از خدمات فرهنگی بهره‌مند هستند، افزود: دانش‌آموزان باید برای دستیابی به مدارج علمی بالا همواره نگاه و حرکتشان به سمت قله رفیع ترقی باشد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول