اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

مأموریت بسیج دانشگاه‌ها تحقق منویات رهبری در حوزه فرهنگی است

خبرگزاری فارس:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: مأموریت بسیج در دانشگاه‌ها تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی است.

مأموریت بسیج دانشگاه‌ها تحقق منویات رهبری در حوزه فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی واحد اهر از حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برنامه‌های فرهنگی عقیدتی بسیج خبر داد.
وی گفت: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل فعال در حوزه آموزش عالی مشارکت جدی در برنامه‌های مختلف فرهنگی، عقیدتی و معنوی داشته باشد.
رضایی تصریح کرد: بسیج دانشجویی به عنوان عضو فعال شورای فرهنگی واحد نقش فعال و تأثیرگذار در اکثر برنامه‌های اجرا شده در این دانشگاه داشته و این دانشگاه از طرح‌های ابتکاری بسیج در معنویت‌افزایی و تقویت آموزه‌های دینی و فرهنگی حمایت می‌کند.
رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، بسیج را یادگار گرانقدر امام راحل و پشتیبان راستین ولایت ذکر کرد که در همه صحنه‌های انقلاب با موفقیت نقش بی‌بدیل خود را در پاسداری از اهداف والای نظام و انقلاب ایفا کرده است.
رضایی گفت: در این دانشگاه تشکل بسیج اساتید، دانشجویی و کارمندی بسیار فعال بوده و اکثر برنامه‌های دانشگاه، اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی حضوری چشمگیر دارند.
وی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری علی صیادی مسئول حوزه بسیج دانشجویی با این واحد دانشگاهی و شورای فرهنگی واحد، برای هادی علیپور مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدوارم در زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری با ارائه برنامه‌های متنوع درخور سلیقه جوانان با جذب حداکثری و دفع حداقلی زمینه حضور بیشتر دانشجویان را به برنامه‌های بسیج فراهم کنیم.
در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در سخنانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را یکی از واحدهای دانشگاهی پیشتاز در عرصه فعالیت‌های فرهنگی ذکر کرد و افزود: در این دانشگاه با ریاست واحد و مجموعه دانشگاه همکاری و تعامل تنگاتنگی را با بسیج داشته است.
محسن اصغرزاده گفت: مأموریت بسیج در دانشگاه‌ها تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی است که باید همه تلاش کنیم که خواسته‌های مقام عظمای ولایت را در حوزه فرهنگی و معنوی با بصیرت و تلاش مضاعف در دانشگاه‌ها عملیاتی کنیم.
وی افزود: سپاه ناحیه اهر به عنوان یکی از نواحی موفق برنامه‌های اعلامی از سوی سپاه را با موفقیت به نحو شایسته‌ای به سرانجام رسانده و حضور در برنامه‌های مختلف خصوصاً اعزام کاروان راهیان نور در رده‌های سنی مختلف را می‌توان نشان از همراهی و همکاری مسئولان شهرستان با برنامه‌های بسیج برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌های والای اسلامی است و در این راستا بزرگ‌ترین وظیفه ما ارائه راهکارهای مناسب در حوزه با بهره‌مندی کارشناسان برای جذب جوانان و مشارکت دادن آنها در برنامه‌های بسیج باید باشد.
اصغرزاده در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج این هفته را فرصتی مغتنم برای تبیین فعالیت‌های بسیج در حوزه‌های مختلف ذکر کرد و افزود: امسال سپاه ناحیه اهر با حضور 10 هزار نفری خود در حماسه شکوه و پاسداری با اهداف و آرمان‌های مقدس امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهد کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول