اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی:

اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی از اولویت‌های جهاددانشگاهی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی در دانشگاه‌ها از اولویت‌های جهاددانشگاهی است.

اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی از اولویت‌های جهاددانشگاهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا زجاجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های جهاددانشگاهی است که سند راهبردی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تدوین شده و در گام نخست به اجرای برنامه‌های فاخر در دانشگاه‌ها توجه می‌کند. 
وی با بیان اینکه حرکت فرهنگی جهاددانشگاهی با توجه به برنامه‌های فاخر دانشگاهی آغاز شده است، افزود: با توجه به قرار گرفتن در جنگ نرم و تاکیدات مقام معظم رهبری جهاد دانشگاهی در عمل اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه جنگ نرم کرده است. 
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی بیان داشت: با همکاری جهاددانشگاهی با شورای فرهنگی وزارت علوم برنامه‌ریزی‌های لازم برای هم‌افزایی با حضور معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها انجام می‌شود. 
وی افزود: جهاددانشگاهی در طی 32 سال گذشته فعالیت‌های خود را با قشر تاثیر گذار دانشجو آغاز کرده و اکنون نیز این فعالیت‌ها را با دانشجویان انجام می‌دهد.
زجاجی با اشاره به اینکه هر کاری که توسط قشر دانشجو و جوان کشور انجام شده موفقیت‌های مطلوبی داشته شده است، خاطرنشان کرد: ثمرات این پیوند در اجرای برنامه‌های مطلوب و در بیرون از این مجموعه به خوبی دیده می‌شود. 
وی خاطرنشان کرد: فعالیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا تجربیات عملی جهاددانشگاهی در کسب موفقیت‌ها محسوب می‌شود. 
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به بازدید خود از مجموعه جهاددانشگاهی استان زنجان، یادآور شد: فعالیت‌های مختلف جهاددانشگاهی زنجان با کیفیت لازم در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده و توفیقات مطلوبی در این زمینه این واحد به دست آورده است. 
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای اجرای برنامه‌های فاخر در استان زنجان آماده شده است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی با حمایت مسئولان با کیفیت بهتری اجرایی می‌شود. 
زجاجی نمایشگاه آب و آیینه را گامی موثر در راستای ارائه الگوهای مطلوب به نسل جوان، فرهیخته و حقیقت‌طلب دانشگاهی عنوان کرد و بیان داشت: از روش‌های هنری خوبی در برگزاری نمایشگاه زنجان استفاده شده است.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول