اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهمند:

پیگیر تکمیل مجتمع فرهنگی ابرکوهی‌های مقیم شیراز هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابرکوه در مجلس گفت: با همیاری خیران و همکاری نمایندگان شیراز، تکمیل مجتمع فرهنگی ابرکوهی‌های مقیم شیراز را پیگیری می‌کنیم.

پیگیر تکمیل مجتمع فرهنگی ابرکوهی‌های مقیم شیراز هستیم
کاظم فرهمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه با اشاره به تلاش برای تکمیل مجتمع فرهنگی ابرکوهی‌های مقیم شیراز اظهار داشت: ابرکوهی‌های مقیم شیراز تعداد زیادی از شهروندان شیرازی را تشکیل می‌دهند و به دعوت آنان و دعوتی که از نماینده شیراز شد در جمع آنها و خیران در محل این مجتمع حضور پیدا کردیم.
وی افزود: این مجتمع چندین سال است که به واسطه مشکلات مالی به صورت نیمه تمام رها شده است.
فرهمند خاطرنشان کرد: در بیشتر اوقات شاهد حضور جمع کثیری از مردم به مناسبت‌های مختلف به این محل هستیم اما این ساختمان نمی‌تواند پاسخگوی این نیازها باشد.
وی یادآور شد: در این جلسه نیز حدود هزار نفر از خواهران و برادران ابرکوهی شرکت داشتند.
فرهمند یادآور شد: برای تکمیل این مجتمع علاوه بر نیاز به کمک خیران، نیازمند کمک‌های دولت در قالب اعتبارات فرهنگی نیز هستیم که در این مورد قول پیگیری از جانب نماینده شیراز داده شد و خود نیز پیگیر این مسئله خواهم بود.
به گزارش فارس، ابرکوهی‌های بسیاری در شهر شیراز اقامت دارند و هیئت عزاداری ابرکوهی‌های مقیم شیراز یکی از هیئت‌های با سابقه شیراز است و چند سال قبل نیز به عنوان هیئت نمونه این شهر معرفی شد.
ساختمان نیمه تمام مجتمع فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان قاآنی شیراز نیز در ایام و مناسبت‌های مذهبی و زمان برگزاری ادعیه پر شکوه‌ترین جمعیت را شاهد است.
علاوه بر آن ابرکوهی‌های مقیم شیراز از سالیان دور همه ساله در تمام ایام ماه محرم و صفر به صورت دوره‌ای و با برنامه در سطح شیراز به اجرای زیارت عاشورا می‌پردازند.
نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد با دعوت از یکی از نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی مشکلات مجتمع فرهنگی امام حسن(ع) متعلق به ابرکوهی‌های مقیم شیراز را در محل این مجتمع بررسی کرد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول