اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

انتخابات قدرت نرم ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: انتخابات قدرت نرم بی‌نظیر نظام جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند کشور را در سال‌های متمادی از ترفند بیگانگان در امان نگه دارد.

انتخابات قدرت نرم ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در نشست ناظران انتخابات در شهرستان کوثر اظهار داشت: اگر عرصه حضور مردم را میدان با صلابت قدرت نرم و پشتوانه ارزشمند نظام اسلامی بدانیم از فرصت‌های پیش آمده برای حضور مردم و مشارکت آگاهانه آنها در صحنه‌های متعدد دفاع کرده و صیانت می‌کنیم.
وی با یادآوری این‌که در امر انتخابات سه مؤلفه امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری مردم ارکان اصلی شوکت و عظمت انتخابات است، تصریح کرد: انتخابات در کشورمان در 31 دوره گذشته از یک عظمت بی‌نظیر و قابلیت ممتازی برخوردار بوده است و آن هم تنها به خاطر حضور و مشارکت حداکثری مردم با هدف دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است.
رئیس‌ساداتی صیانت از آرای مردم را ارزشمندترین اقدام ایام انتخابات یاد کرد و افزود: مردم اگر به سلامت و تأثیرگذاری رأی خود ایمان داشته باشند به یقین با شور و شوق در صحنه انتخابات حاضر شده و در این عرصه سرنوشت‌ساز مشارکت جمعی و گروهی خود را نشان می‌دهند.
این مسئول حساسیت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را بیان کرد و ادامه داد: انتخابات در نظام اسلامی ما مظهر بیداری و بصیرت ملت بوده به گونه‌ای که در سه دهه گذشته یک قدرت بازدارنده در برابر هجمه‌ها و تهدیدهای بیگانگان به شمار رفته است.
‌فرماندار کوثر 12 اسفند امسال را نمایش عظیمی از عزم و اراده عموم مردم برای به تبلور نشاندن ارزش‌ها و آرمان‌های حقیقی دین اسلام یاد کرد و بیان داشت: قدرت و صلابتی که در عرصه انتخابات و مشارکت مردم وجود دارد یک مؤلفه بی‌همتا است که در کمتر کشوری سراغی از این پشتوانه عظیم را می‌توانیم مشاهده کنیم.
رئیس‌ساداتی همه دست‌اندرکاران به ویژه ناظران انتخابات را به اهمیت کار و حساسیت رسالت و وظیفه فراخواند و از تمام دلسوزان این حوزه خواست تنها با هدف جذب مشارکت مردمی امنیت، سلامت و صحت انتخابات را به شکل قانونمند برقرار کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول