اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی زنجان:

نگاه فرصت‌طلبانه به انتخابات نشود

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: نباید به انتخابات مجلس شورای اسلامی با نگاه فرصت‌طلبانه توجه شود.

نگاه فرصت‌طلبانه به انتخابات نشود
حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخاب اصلح از تاکیدات امام خمینی (ره) است که باید در انتخاب افراد اصلح برای حضور در صحنه مجلس شورای اسلامی که از جایگاه ویژه‌ای در نظام برخودار است، دقت کرد.
وی ادامه داد: باید به گروه‌ها و حزب‌های مختلف که در عرصه انتخابات فعالیت می‌کنند در شکل‌های مختلف اصولگرایی و اصلاح‌طلب که پایبند به اصول انقلاب هستند توجه یکسانی شده و به دور از هر گونه افراطی‌گری میدان انتخابات تنگ نشود. 
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد: اگر ادعای انتخاب اصلح را داریم نباید برای کسانی که صلاحیت کلی برای حضور در انتخابات دارند، عرصه را تنگ کنیم بلکه باید در این زمینه شاخص‌های مورد نظر امام خمینی (ره) برای انتخاب اصلح مورد نظر قرار گیرد. 
وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین شاخص از نظر امام خمینی (ره) تقوی و جهاد برای فرد منتخب به عنوان الگو به جامعه ارائه شده است که باید همه جریان‌ها به این امر واقف باشند. 
عبادتی گفت: باید در جریان‌های اصولگرایی و اصلاح‌طلب به دنبال شاخص‌هایی بود تا افراد اصلح برای انتخابات معرفی شوند.
وی یادآورشد: نباید اولویت‌هایی که امام و رهبری برای انتخاب فرد اصلح در جامعه ارائه کرده‌اند، رنگ ببازد.
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان متذکرشد: وحدتی که در سایه فرصت‌طلبی حاصل شود، وحدت نیست و در قاموس اسلامی نمی‌گنجد. 
وی با بیان اینکه نباید به انتخابات با نگاه فرصت‌طلبانه توجه شود، خاطرنشان کرد: اگر دوری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پیروزی در انتخابات محسوب شود مورد قبول جامعه نیست. 
عبادتی بیان داشت: نباید دوستان چنین تلقی کنند که تنها گروه خودشان اصلح برای حضور در انتخابات است، بلکه باید زمینه را برای حضور همه گروه‌ها و انتخاب اصلح فراهم کرد. 
وی یادآور شد: ترکیب اصولگرایی اصلاح‌طلب مقید به آرمان‌های انقلاب می‌تواند زمینه حضور همه گروه‌ها را در انتخابات مهیا کند. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول