اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان رباط کریم:

ساختار نظام انتخاباتی ایران، سالم‌ترین نظام انتخاباتی دنیا است

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌رباط کریم گفت: ساختار نظام انتخاباتی ایران، سالم‌ترین نظام انتخاباتی دنیا است.

ساختار نظام انتخاباتی ایران، سالم‌ترین نظام انتخاباتی دنیا است
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات در ایران یکی از مردمی‌ترین و سالم‌ترین انتخابات در جهان بوده و هست.
وی ادامه داد: دشمنان این نظام همیشه در نظر داشتند تا با توطئه‌های شوم انتخابات در ایران را با خدشه مواجه کنند.
این مسئول گفت: اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات دسیسه‌های شوم دشمنان را به خودشان بازگرداندند و آنان را ناامید کردند.
سلیمان پور تأکید کرد: فتنه سال 88 نیز یکی از همان توطئه‌هایی بود که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌خواستند در کشور پیاده کنند لذا با شلوغ بازی‌های سیاسی و ادعای این که این انتخابات ناسالم است در نظر داشتند مردم را نسبت به برگزاری این انتخابات بدبین کنند.
وی ادامه داد: دشمنان به ظاهر دوست انقلاب نیز در این کشمکش‌ها چهره واقعی خود را به مردم نشان دادند و ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری بار دگر پوزه دشمنان را به خاک مالیدند و توطئه‌هایشان را به خودشان بازگرداندند.
فرماندار رباط کریم اظهار داشت: با توجه به نزدیکی نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان بار دگر با نقشه‌های شوم در نظر دارند تا مانع از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شوند.
سلیمان پور خاطرنشان کرد: ما مطمئن هستیم که مردم پشت ولایت و نظام را خالی نکرده و این بار حضوری پررنگ‌تر و پرشورتر در صحنه انتخابات خواهند داشت.
وی در ادامه سخنان خود نقش رسانه‌ها را در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش مهم و موثری در افزایش مشارکت مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند‌.
این مسئول افزود: در این راستا و به منظور برگزاری یک انتخابات پرشور و حماسی خبرنگاران رسالت خبری خود را باید در مسیر تحکیم ارتباط بین مردم و حکومت بپیمایند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول