اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین تأکید کرد:

حرکت بر مبنای قانون و تعهد دینی در قبال انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: مسئولان به عنوان خواص جامعه در موضوع انتخابات بر مبنای قانون و تعهد دینی و اخلاقی حرکت کنند و ضمن رفع شبهه از استفاده ساعات و امکانات اداری در حمایت یا علیه کاندیداها به شدت پرهیز شود.

حرکت بر مبنای قانون و تعهد دینی در قبال انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: باید برآیند کار و تلاش و خدمتگزاری به انقلاب در هر محدوده جغرافیایی کشور سربلندی نظام اسلامی باشد چرا که دشمنان تمام تلاش خود را برای به حاشیه راندن انقلاب و پیام و اهداف آن به کار می‌برند.
وی تحلیل درست مسائل روز و داشتن بینش و بصیرت نسبت به اوضاع جامعه را برای مسئولان یک تکلیف دانست و ابراز داشت: تجربه نشان داده که اگر کسی در این نظام جامع الهی وظیفه خود را به درستی انجام ندهد به عنوان یک ناخالصی از بدنه سیستم جدا شده و فقط باعث تأخیر در رسیدن به اهداف می‌شود و این حرکت با عنایات حضرت ولی عصر (ع) و هدایتگری ولایت فقیه متوقف نمی‌شود.
صمدنژاد با اشاره به نزدیکی انتخابات آن را موجب حضور افراد کاردان و مورد اعتماد مردم در صحنه و تولید برنامه‌ها و قوانین جدید برای رفع نواقص در مسیر حرکت انقلاب دانست و بیان داشت: مسئولان به عنوان خواص جامعه تکلیف سنگین‌تری نسبت به انتخابات دارند و باید با حرکت بر مبنای قانون و بر اساس تعهد دینی، اخلاقی و انسانی و جلب رضایت و اعتماد مردم از طریق کار و خدمتگزاری درست و کامل در دستگاه مربوطه خود زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه را طبق فرمایشات مقام عظمای ولایت فراهم آورند.
این مقام مسئول حضور پر رنگ مردم در صحنه را باعث عقب‌نشینی دشمن از تحلیل‌ها و عملکردهای خود دانست و تصریح کرد: تکلیف ما در مرحله نخست تشویق و ترغیب زبانی و دوم کار و خدمت صادقانه و رفع شبهه از انتخابات و پرهیز در مورد استفاده از ساعات و امکانات دولتی در حمایت یا علیه یک کاندیدا بوده چرا که این کاری غیر قانونی و غیر شرعی است.
فرماندار قیروکارزین ایجاد فضای امانتداری و صداقت برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با توجه به شرایط داخلی، منطقه‌ای و جهانی را یک وظیفه دانست و افزود: باید با رعایت سفارشات ائمه هدی (ع) نسبت به امانتداری امسال محکم‌تر و به دور از منافع فردی، حزبی و گروهی انتخابات را برگزار کنیم و مواظب سوء استفاده دشمن از اوضاع باشیم.
صمدنژاد ضمن دعوت به دوری از حاشیه‌ها و تنش‌ها و ایجاد فضای تفاهم، تواضع و ارتباط دینی، انسانی و اخلاقی برای پیشبرد امور اضافه کرد: برگزاری جلسات برای نظارت و هماهنگی میان تمام بخش‌ها تنها ابزار فرمانداری است که باید با رعایت نظم برای دسترسی به اهداف ادامه یابد.
وی در پایان استفاده از وسایل نقلیه اداری برای امور شخصی را غیر شرعی و غیر قانونی دانست و از همکاری و هماهنگی ادارات در بحث سرشماری نفوس و مسکن، دهه ولایت، هفته بسیج و ایام سوگواری محرم تقدیر کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول