اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

انتخابات سند گویای مشارکت‌پذیری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: انتخابات سند گویایی از امنیت و مشارکت‌پذیری مردم در مسائل سیاسی ایران است و تعداد انتخابات برگزار شده در ایران نوعی رکورد جهانی محسوب می‌شود.

انتخابات سند گویای مشارکت‌پذیری ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد‌مهدی عرب‌انصاری در همایش توجیهی آموزشی مسئولان و کارشناسان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان‌های البرز، سمنان و قم که پیش از ظهر امروز در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد به تبیین سابقه پرفراز و نشیب مجلس در ایران پرداخت و اظهار کرد: مجلس در ایران داستان پرفراز و نشیب و شیرین و در عین حال آمیخته با اتفاقات تلخ و ناگوار با خود به همراه دارد.
وی ادامه داد: این کانون سیاسی همواره همراه با تحولات کشوری، منطقه‌ای و جهانی تحولاتی داشته است و بررسی این تحولات از بدو تاسیس مجلس تا کنون خود یک دانشگاه درس‌آموزی برای ما است که می‌توانیم از تمام ابعاد آن بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه با بیان اینکه از وقتی مجلس در ایران شکل واقعی به خودش گرفت شاهد سیر صعود و پیشرفت و تحول در کشور بوده‌ایم، عنوان کرد: مجلس یکی از کانون‌های موثر در کشور است که تا کنون خدمات شایانی به کشور ارائه کرده است.
انصاری در بخش دیگری از سخنان خود به بیان وقایع تاریخی از به توپ بسته شدن مجلس تا تعطیلی آن در زمان جنگ جهانی اول پرداخت و خاطر‌نشان کرد: نام مجلس با نام مدرس آمیخته شده و بعد از آن نیز همواره انسان‌های نام‌آوری در مجلس حضور داشتند که زبان ملت بوده و برای اقتدار و امنیت ایران تلاش کردند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خاطر‌نشان کرد: مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در برگزاری سالم انتخابات، حضور حداکثری مردم و رعایت قوانین و مقررات انتخابات تحقق یابد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول