اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ملت ایران در انتخابات متحد و یکپارچه هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ملت ایران متحد و یکپارچه هستند و هیچ موضوعی یک‌دلی آنها را خدشه‌دار نمی‌کند.

ملت ایران در انتخابات متحد و یکپارچه هستند
نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه برگزاری انتخابات با شکوهی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای بهره‌برداری سیاسی خود از انتخابات مذکور نهایت تلاش خود را به کار می‌بندند که یکی از ترفندهای آنها ایجاد انشقاق و دودستگی بین ملت ما است به طور قطع برای رسیدن به اهداف شوم وجود اقلیت‌های دینی را دستاویز قرار می‌دهند ولی در طول سال‌های بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب همه اقوام و پیروان ادیان در کنار یکدیگر با تعامل کامل فعالیت‌های اجتماعی خود را انجام داده‌اند.
وی تصریح کرد: ملت ایران امروز به این نتیجه رسیده‌اند تنها راه کسب توفیق در زمینه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حفظ وحدت کلمه، تعاون و همکاری است، تاکنون به درصد بالایی از اتحاد مورد نیاز دست پیدا کرده‌اند، خاموش کردن فتنه‌های مختلف دشمنان در عرصه‌های گوناگون بیانگر صحت داشتن این مطلب است.
قاضی‌پور با بیان اینکه هم‌اکنون برخلاف تصور دشمنان اقلیت‌های دینی جایگاه برجسته‌ای در کشور دارند، یادآوری کرد: در قانون اساسی به طور دقیق به لزوم حضور داشتن نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس از جمله زرتشتی، ارامنه، آشوری، کلیمی تصریح شده است که به طور مستمر برای حفظ حق و حقوق جامعه خود تلاش می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس فعالیت خوبی دارند، ادامه داد: این افراد هم جزئی از جامعه هستند به طوری که همه امکانات تحصیلی، اشتغال، ازدواج و... همچنین منابع مالی به طور مساوی بین آنها توزیع می‌شود ولی با این وجود برای اجرای مواد قانونی و ایجاد آرامش خاطر بین هموطنان‌مان نمایندگانی از بین آنها برای راه یافتن به مجلس انتخاب می‌شوند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افراد تحصیلکرده و نخبه زیادی از اقلیت‌های دینی هم‌اکنون در بدنه دولت به هم‌وطنان ما خدمت می‌کنند به طوری که این موضوع نشان‌دهنده عدم وجود تبعیض بین اقوام مختلف در کشورمان است، مطلب فوق یک برگ برنده برای کشورمان مقابل دشمنان قلمداد می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول